به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۱
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۱۸۷۵۹
عارف، کسی که رفت تا بماند

‌نظرات‌جالب‌ظربف درباره عارف و توكلي/عكس

گروه سياسي: دکتر محمدجواد ظربف وزير خارجه ايران در شبکه اجتماعی اينستاگرام با انشتار عکس دکتر محمدرضا عارف نوشت:..کسی که رفت تا بماند
پاسخ دکتر ظریف درباره ماجرای «مجید توکلی»
ظریف همچنين در آخرین پست فیس بوکی خود، عید سعید غدیر خم را به دوستانش تبریک گفت. جمعی از کاربران فیس بوک در ذیل این پست، مجید توکلی، دانشجو زندانی را که به مرخصی آمده است،به وی یادآوری کردند. ظریف در پاسخ به کامنت کاربران فیس بوک که به وی «مجید توکلی» و گذراندن ایام مرخصی اش را یادآوری می کردند، چنین پاسخ داد:

«....در مورد آقای مجید توکلی هم قبلا اجمالاً خدمت دوستان در پاسخ به یکی از کامنت ها عرض کردم. شاید لازم باشد کامل توضیح دهم. در حالی که از جلسه شورای روابط خارجی در نیویورک خارج می شدم، یک خبرنگار ناخوانده اسراییلی، در حالی که به شدت از منزوی شدن اسراییل عصبانی بود، بدون اجازه و خارج از پروتکل معمول این جلسات که اصولا جای خبرنگار نیست و مطالب آنها قابل نقل نیست، بی ادبانه از من سؤالی کرد که بدون توجه به محتوای سؤال او فقط گفتم نه و از جلسه خارج شدم. بعداً او شروع به لجن پراکنی کرد و متأسفانه برخی دوستان هم بدون توجه به توضیح قبلی بنده موضوع را دامن زدند. دوستان توجه داشته باشند که تندروها بسیار عصبانی اند. در گذشته هم در چنین شرایطی به انواع دروغ متوسل شده اند تا در مسر صلح و پیشرفت ایران عزیز مانع ایجاد کنند. حتما این روند را ادامه خواهند داد. همانطور که در روزهای گذشته دیده ایم. لذا اگر چیزی از این جنگ افروزان حرفه ای شنیدید بنا را بر دروغ بودن آن بگذارید. امیدوارم همواره شاد و سربلند باشید.»

شایان ذکر است که روزهایی که دکتر ظریف در حال انجام وظایف دیپلماتیکش در نیویورک بود، خبرهای در رسانه ها منتشر شده که وی در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسیده بود، مجید توکلی را می‌شناسد یا نه، پاسخ منفی داده بود.

۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۳۱
ای ول دکتر ظریف خودمون! (153785)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۴:۱۹
دقت کنید:اسراییل جنگ افروزه (پس باید مراقب باشیم) (153942)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۴۱
دکتر عارف،مردی خانواده دار ،اصیل،تحصیل کرده،اخلاق مدار.خداباتوست.افتخار یزدیها (153809)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۴:۱۹
دکتر عارف افتخار تمام ایرانی هاست (153943)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۴۲
حال میکنم که اینقد آپ تودیت و امروزی هستی فیسبوک اینستاگرام توییتر خلی دمت گرم (153813)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۱۱
اقای ظریف در اينستاگرام صفحه ی ندارند (153858)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۵۶
عشق است دکتر ظریف نگین هیات دولت و دکتر عارف رییس مجلس اینده (153919)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۶:۰۷
آدم جقدر به داشتن هموطنانی همچون دکتر عارف و دکتر ظریف به خود میباله ولی از اون اون ور از دست این افراطیها چقدر سرشکسته و شرمنده هستیم (154051)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۹:۵۷
دقت کنيد: عنوان صفحه "طرفداران جواد ظريف" است! (154286)