کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چراغ سبز قوچان‌نژاد برای بازگشت به تیم‌ملی

خبر ورزشی , 26 شهريور 1398 ساعت 16:01

گروه ورزشی: با درخشش گوچی حالا خیلی‌ها دوست دارند او دوباره به تیم ملی بازگردد. انگار همه چیز دست به دست هم داده تا دوباره شاهد بازی های او در لباس تیم ملی باشیم.


رضا قوچان‌نژاد در لیگ هلند توفانی آغاز کرد. خیلی‌ها فکر می‌کردند او تمام شده. فکر می‌کردند انتقال به آپوئل و بعد استرالیا، یعنی پایان کار او در لیگ‌‎های مطرح اروپایی. رضا، اما اینقدر روی نظر خود پافشاری کرد تا به هلند بازگشت و به باشگاه زووله ملحق شد. خیلی زود همه به این نتیجه رسیدند که اتفاقاً رضا حالا حالا‌ها جا دارد و می‌‎تواند در اروپا بازی کند.گوچی در اولین بازی زووله وقتی تیمش در خانه دو بر یک عقب بود، به زمین رفت و در عرض ۳۰ دقیقه موفق شد ۴ گل بزند و یک شگفتی خلق کند.رضا بعد از این درخشش به خبرورزشی می‌گوید: «خدا را در زندگی‌ام حس می‌کنم. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. فقط می‌گویم این خواست آن بالایی است و بابت این اتفاق می‌خواهم شکرگزاری کنم. او همیشه در همه حالت به من کمک کرده و این ۴ گل را هم به کمک خدا به ثمر رساندم.»

با درخشش گوچی حالا خیلی‌ها دوست دارند او دوباره به تیم ملی بازگردد.هنوز هواداران فراموش نکرده‌اند گل‌های تاریخی رضا را. او همواره برای تیم ملی مثمرثمر بوده است. وقتی از گوچی درباره بازگشت به تیم ملی می‌پرسیم پاسخ می‌دهد: «هرچه خدا خواست همان می‌شود.» و این یعنی او خبر بازگشت را تکذیب نمی‌کند. رضا هم ته دلش دوست دارد به ایران بازگردد و دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشد. در این صورت او شانس این را خواهد داشت که در جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی ایران را همراهی کند.بعد از بازی زووله یک تصویر زیبا هم رقم خورد. رضا پسرش «دوران» را به زمین بازی برد و با او خوشحالی کرد و تصاویر زیبایی رقم زد. گوچی می‌گوید: «پسرم به من کلی انگیزه می‌دهد. او یک نعمت بزرگ برای ماست. پاقدمش در زندگی من و همسرم بسیار خوب بوده است.»


کد مطلب: 187850

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/187850/چراغ-سبز-قوچان-نژاد-بازگشت-تیم-ملی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir