به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۱۸۸۰۰
رئیس دانشگاه آزاد:

در امورخصوصی​ دانشجویان​ تجسس​ نکنيد

گروه اجتماعي: سرپرست دانشگاه آزاد، گفت: مسئولان دانشگاهي از تجسس در امور خصوصي دانشجويان پرهيز كرده و آنان را به خاطر سلايق سختگيرانه خود از ادامه تحصيل و حقوق مشروعشان محروم نكنند.
در امورخصوصی​ دانشجویان​ تجسس​ نکنيد
حمید میرزاده در جلسه شوراي دانشگاه آزاد، گفت: تمامي مسئولان دانشگاهي رفتاري اخلاق مدارانه داشته و در محيط هاي علمي با فروتني و تواضع برخورد كنند.وی با بيان اينكه پرهيز از روحيه استكباري در محيط هاي علمي بايد نمايان تر باشد، افزود: مسئولان دانشگاهي از همكاران خود بخواهند از تجسس در امور خصوصي دانشجويان پرهيز كرده و آنان را به خاطر سلايق سختگيرانه از ادامه تحصيل و حقوق مشروعشان محروم نكنند.سرپرست دانشگاه آزاد با تاكيد بر ايجاد فضاي باز در دانشگاهها و برخورد توام با رافت و مهرباني با دانشجويان، اظهار داشت: البته همه ما روي خطوط قرمز و اصول كلي انقلاب اتفاق نظر داريم و در اين باره كوتاهي نمي كنيم.

ميرزاده نظام بروكراسي در دانشگاه آزاد اسلامي را نامطلوب دانست و گفت: اين نظام بايد آسيب شناسي شده چرا كه سبب كندي فعاليت ها است و تمامي روش هاي پسنديده مديران سابق دانشگاه آزاد اسلامي را ادامه مي دهم؛ دانشگاه آزاد اسلامي، بايد دانشگاهي قانونمدار بوده و تخطي از قانون از هيچ فردي پذيرفته نيست.وی همچنین با بيان اينكه در مديريت، تمركز زدايي شود، گفت: ما اختيارات بيشتري به هيات هاي امناي استاني واگذار و به آنها اعتماد مي­ كنيم؛ همچنین بايد از استادان فرهيخته و توانمند در دانشگاه آزاد اسلامي بهره برد تا بوسيله آنان توسعه كيفي دانشگاه محقق شود.

ميرزاده با بيان اينكه برنامه 5 ساله و 20 ساله دانشگاه بايد مورد بازنگري قرار گيرد، اظهار داشت: شفافيت، صداقت، قانونمندي و جديت در راس فعاليت هاي مديران دانشگاه آزاد اسلامي قرار مي­ گيرد.وي همچنين توسعه آموزش پزشكي در دانشگاه آزاد اسلامي را يك ضرورت دانست و گفت: توسعه كيفي و علمي، شعار چهارمين دهه فعاليت دانشگاه آزاد اسلامي است.

یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۸:۲۳
در امور خصوصی هیچکس نباید سرکشی و دخالت کرد . (154188)
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۹:۱۹
به نظرم اگه یه سر به دانشگاه ازار واحد نجف اباد(پر پتانبسیل ترین واحد دانشگاه ازاد)بزنین...متوجه وجود باند بزرگی میشوید که خلاف گفته ی شماست...خاهشمندم رسیدگی کنید.... (154244)