به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۱۸۸۵۶

امشب؛ دوئل تکراری مسی و رونالدو

گروه ورزشي: یک بار دیگر دوئل بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در ال‌کلاسیکو شنبه‌شب چشم‌های دنیا را خیر خواهد کرد. ستارگان بارسلونا و رئال مادرید هر دو با آمار گل زده بیشتر از یک گل در هر بازی در این فصل به مسابقه خواهند آمد.
امشب؛ دوئل تکراری مسی و رونالدو
دو گل رونالدو مقابل یوونتوس او را در دوازده بازی 15 گله کرد و و آمار فوق‌العاده 7 گل در سه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را برای وی به ثبت رساند تا او تا اینجا برترین گلزن مسابقات باشد. ستاره پرتغالی در تمام مسابقات این فصل تاکنون برتای رئال به میدان رفته است و بیشترین استفاده را از زمان حضورش در زمین برده است تا آمار 1.25 گل زده در هر مسابقه را به خود اختصاص دهد.

لیونل مسی نیز نقریبا به همین اندازه پُرکار بوده است و در یازده بازی 12 بار دروازه حریفان را باز کرده است تا آمار 1.09 گل در هر بازی را به جا بگذارد. مصدومیت مهاجم آرژانتینی مانع از حضور منظم او در زمین شد و وی با احتساب سوپرجام اسپانیا 822 دقیقه بازی کرد، در حالی که رونالدو 1032 دقیقه بازی کرده است اما تنها 3 گل از همتای پرتغالی خود عقب است. با این حال این دو بازیکن در لالیگا پا به پای هم پیش می‌روند.

مسی و رونالدو با در نظر داشتن ال‌کلاسیکو در لیگ قهرمانان اروپا در هفته‌ای که گذشت، گلزنی کردند. ستاره آرژانتینی گل تساوی بارسا را در سن‌سیرو زد؛ در حالی که دو گل رونالدو باعث پیروزی تیمش مقابل یوونتوس در مادرید شد. اکنون این دو بازیکن شنبه شب (ساعت 19:30) یک بار دیگر رو در روی هم به میدان می‌روند تا یکی از بزرگترین رقابت‌های‌ فوتبالی دنیا را برگزار کنند.
مرجع : فارس

استوکولو
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۸:۳۶
رئال برندست. (154610)
ساعی
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۹:۴۲
به نظر بنده حقیر سرتاپا تقسیر رونالودو ومسی بهترین بازیکنان دنیا هستن (154633)