به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ساعت ۰۰:۴۸
کد مطلب : ۱۸۸۵۸

گزینه نظامی درباره ایران روی میز باشد

گروه سياسي: رهبر جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا ضمن طرح این ادعا که ایران یک ماه دیگر تا ساخت بمب اتم فاصله دارد خواست گزینه نظامی درباره ایران همچنان روی میز باشد.
گزینه نظامی درباره ایران روی میز باشد
اریک کانتور، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا گفته است گزینه اقدام نظامی باید درباره ایران روی میز باشد.وی ادعا کرد: «گزارشی که می‌گوید ایران ممکن است تنها یک ماه با دسترسی به اورانیوم غنی‌شده تسلیحاتی برای ساختن بمب فاصله دار د، بسیار هشدار دهنده است. فاصله ایران با بمب یک ماه باشد یا یک سال، گامهای مصمم ایران برای رسیدن به سلاح اتمی تهدیدی مستقیم و جدی برای آمریکا و متحدان ماست.»

وی گفت گزینه حمله به ایران باید مورد بررسی قرار گیرد.کانتور گفت: «لازم است ایران فوراً به مخالفتش با تقاضاهای مکرر شورای امنیت و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پایان دهد. برای آمریکا تمامی گزینه‌ها از جمله استفاده از زور نظامی باید روی میز باشد تا ایران را از دستیابی به خطرناکترین سلاح‌ها بازدارد.همه ما می‌خواهیم مذاکرات موفق شوند، اما واضح است که زمان از دست می‌رود.»گزارشی که مرکز علوم و مطالعات بین‌الملل روز پنجشنبه منتشر کرده مدعی شده ایران در صورت استفاده از تمام ذخائر هگزافلوراید خود که تقریباً تا 20 درصد غنی شده است، تا یک ماه دیگر می‌تواند بمب اتم تولید کند.

سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۱:۱۹
به همین خبری که خودت گذاشتی روی سایتت دقت کن... حالا برو اون خبری که نوشتی حكايت «صداقت آمریکایی»، و «ريش‌پرفسوري» طرف ايراني! رو بخون... حالا امیدوارم متوجه شده باشی که بیلبوردهای تهران چقدر منطقی و بجا نصب شدن. (154543)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۱:۳۰
هگزافلوراید مگه تو خمیر دندون نیست. (154550)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۱:۵۹
تحویل بگیرند ذوق زدگانی که امریکا را بیشتر از وطنشان دوست دارند (154560)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۹:۵۹
امریکا رو بیشتر از وطنمون دوست نداریم بلکه دوستی با امریکا رو برای پیشرفت وطنمون میخوایم (154644)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۰:۳۸
نه بابا حالا شما برو بیلبورد نصب کن تا به اینها خوراک بهتری تقدیم کنی واسه تحریم و بدبختی مردم و خوشحالی اسراییل کوفتی (154672)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۳:۱۶
افراطیون داخل و خارج چقدر قشنگ همدیگه رو تغذیه می کنن. (154857)
قرمز پر رنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۸:۵۳
شعبه آمریکایی ستاد افراط هم برای این که از همکاران این طرف عقب نیفته اظهار فضل کرده (154616)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۰:۱۴
کلا یه دیوونه یه سنگ بندازه تو چاه هزار تا عاقل هم نمی تونند درش بیارند.
تو هشت سال قبل هم همچین آدمایی کم نبودن (154656)