به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۱۸۸۸۴۳

۶ صدرنشین برای یک هفته!

گروه ورزشی: ۶ تیم می‌توانند در هفته هشتم لالیگا صدرنشین شوند.
۶ صدرنشین برای یک هفته!
هفت تیم حاضر در لالیگا تنها سه امتیاز با هم اختلاف دارند. یک پیروزی می‌تواند شرایط را برای آن‌ها کاملا تغییر دهد. ۶ تیم می‌توانند در هفته هشتم صدرنشین شوند. لالیگا در حال آتش گرفتن است. هفت بازی برگزار شده و تاکنون هیچ تیمی برتر نشان نداده و با دیگر تیم‌ها فاصله نگرفته است. تا به حال چنین شرایطی در لالیگا دیده نشده بود. در فصل ۲۰-۲۰۱۹ نزدیک‌ترین رقابت دیده می‌شود. رئال مادرید با ۱۵ امتیاز بالاتر از همه تیم‌ها قرار دارد و تیم هفتم که اتلتیک بیلبائو است ۱۲امتیاز دارد و می‌تواند با یک برد تا جایگاه نخست صعود کند. در این میان تیم‌های گرانادا، اتلتیکومادرید، بارسلونا، رئال سوسیداد و سویا قرار دارند. هر ۶ تیم شانس صدرنشینی در پایان هفته هشتم را دارند.

فصل گذشته شرایط مشابهی برقرار بود. در هفته هفتم تنها چهار امتیاز اختلاف میان دو تیم نخست (رئال مادرید و بارسلونا) با تیم هفتم (اسپانیول) وجود داشت.رئال مادرید صدرنشین کنونی لالیگا است اما این اتفاق پس از پیروزی ۳ بر یک مقابل سلتاویگو رخ داد. تاکنون سفیدپوشان بیش از دیگر تیم‌ها در صدر ماندند و سه هفته در جایگاه نخست قرار داشتند.سویا دو بار این اتفاق برایش رخ داده است و اتلتیک و اتلتیکو هم یک بار فرصت صدرنشینی داشتند. بارسلونا که اغلب در فصل‌های گذشته در این رتبه قرار داشت هنوز در جایگاه نخست قرار نگرفته است.
صدرنشین‌های هفته به هفته 
هفته نخست: رئال مادرید
هفته دوم: سویا
هفته سوم: اتلتیکومادرید
هفته چهارم: سویا
هفته پنجم: اتلتیک بیلبائو
هفته ششم: رئال مادرید
هفته هفتم: رئال مادرید
گرانادا اکنون تیم دوم جدول است. شاگردان دیگو مارتینس بدون شک شگفتی‌ساز شروع لالیگا هستند. تیم تازه صعود کرده به سطح اول لالیگا شروع فوق العاده‌ای داشته است. این تیم با اتلتیکو در امتیاز ۱۴ برابر است و تنها یک امتیاز با رئال مادرید فاصله دارد. این تیم پنج هفته است که شکست نخورده است. چهار پیروزی و یک تساوی سهم شاگردان مارتینس بود.
مرجع : ایسنا