به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۱۸۸۸۵۵
گل کنعانی‌زادگان آفساید نبود

کالدرون: ماشین‌سازی فقط وقت تلف می‌کرد

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه تیمش ۹۰ دقیقه در زمین ماشین‌سازی بود، گفت: گل ما نشان داد که تا آخرین لحظه به سبک بازی پایبند هستیم.
کالدرون: ماشین‌سازی فقط وقت تلف می‌کرد
گابریل کالدرون، عصر امروز در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی گفت: به تیم حریف بابت بازی خوبی که کردند تبریک می گویم، گل ما نشان داد که تا آخرین لحظه به سبک بازی پایبند هستیم. وی افزود: تیم حریف اهدافش مشخص بود و کارش را هم خوب انجام داد و باید به این تیم بابت بازی که امروز انجام داد تبریک گفت.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه ما کاملا تیم حریف را می شناختیم و می دانستیم چه توانایی هایی دارند، اظهار داشت:ما بر روی برنامه بازی کردیم، ما اتفاقی برنده نشدیم و چون می دانستیم  ماشین سازی تیم خوبی است، با برنامه وارد زمین شدیم. کالدرون با بیان اینکه به تیم حریف تبریک می گویم که کاری که بلدند را خوب اجرا کردند، خاطرنشان کرد: بازی دست ما بود و ما سوار بر بازی بودیم و به همین خاطر برنده شدیم. وی با اشاره به ضدحملات تیم ماشین سازی تصریح کرد: ما به تیم حریف در زمین خودش فشار آوردیم و هدف ما این بود که زود به گل برسیم، ما ۹۰ دقیقه در زمین حریف بودیم و چون زود به گل نرسیدیم بازی کمی پیچیده شد، ماشین سازی به دنبال ضد حمله بود به همین خاطر بازی کمی پیچیده شد.
سرمربی پرسپولیس در ادامه با اشاره به نحوه قضاوت داور اذعان داشت: فکر می کنم داور باید کارت های زرد بیشتری به بازیکنان حریف می داد، درباره پنالتی هم چون دور بودم نمی توانم نظر بدم، همه تیم ها از داور درخواست هایی دارند و این طبیعی است. کالدرون تاکید کرد: ما شایسته برد بودیم چون بهتر بازی کردیم، گلی زدیم که مردود اعلام کردند اما به نظرم آفساید نبود، اما ما شایسته این برد بودیم. وی ادامه داد: به نظرم تیم حریف می خواست بازی به وقت اضافه برود، بازیکنان حریف چند دقیقه خود را روی زمین انداختند تا وقت تلف کنند، من به همه تیم ها احترام می گذارم اما دوست دارم در زمین برنده شوم، من این مسائل را نمی پسندم.
کالدرون در پاسخ به این سوال که قبول دارید داوری در این بازی کاملاً به سود تیم شما بود، خاطرنشان کرد: نه، اصلاً این حرف را قبول ندارم، داور در چند صحنه باید به بازیکنان ماشین‌ سازی کارت زرد نشان می‌داد. ضمن اینکه ما یک گل هم زدیم که فکر کنم داور در اعلام آفساید دچار اشتباه شد.
سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: برنامه ما این بود که در ۹۰ دقیقه کار حریف‌ را تمام کنیم، اما بازیکنان حریف مدام به دنبال اتلاف وقت بودند، در حالی که من مربی ای هستم که همیشه دوست دارم تیمم در داخل زمین و به قولی فوتبالی برنده شود. گفتنی است، دیدار تیم های پرسپولیس و ماشین سازی تبریز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با گل دقیقه ۱۰۱ وحید امیری به پایان رسید.