به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۱۸۸۹۴۱
صعود شهرداری ماهشهر با دبل آقای گل جام!

دومین تیم ماهشهری در یک‌هشتم جام حذفی

دومین تیم ماهشهری در یک‌هشتم جام حذفی
گروه ورزشی: تیم شهرداری ماهشهر موفق شد تا با دبل علی محمد چراغی برابر سردار بوکان به پیروزی برسد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.
به گزارش "ورزش سه"، دو تیم سردار بوکان و شهرداری ماهشهر آخرین دیدار مرحله یک شانزدهم جام حذفی را در ورزشگاه خاتم الانبیا شهر بوکان برگزار کردند که تا پایان ۹۰ دقیقه دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. سجاد طوری برای سردار و علی محمد چراغی مهاجم رامهرمزی تیم شهرداری برای شاگردان پاشازاده گلزنی کردند تا ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم بدون برنده به پایان برسد. در وقت اضافه نیز این علی محمد چراغی بود که توانست دوباره دروازه تیم سردار را باز کند و با گل خود در دقیقه ۱۱۵ مسعود سرداری به عنوان آخرین گلزن تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی را مشخص کند. علی محمد چراغی مهاجم رامهرمزی در بازی‌های قبل تیم شهرداری در جام حذفی موفق به زدن ۳ گل شده بود و با این دبل، تعداد گل هایش را به عدد 5 رساند و آقای گل کنونی جام لقب گرفت. دیروز هم تیم فوتبال استقلال ماهشهر میزبان مس نوین کرمان بود که با غلبه بر این تیم به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کرد. آبی پوشان ماهشهر با نتیجه ۲ بر یک از سد میهمان خود عبور کردند. در این بازی عیسی موسوی و محمد محمدی برای استقلال ماهشهر گلزنی کردند و تک گل مس نوین کرمان توسط حمید رفیعی به ثمر رسید.

تیم سردار بوکان: 
محمد فرامرزی - محمد کریمنیا - ناصر برنا - ایمان شیرازی - سیامک تابناک - حمزه علی _ شهریار شیروند - شاهین محمدی - رضا صفرپور _ فرشید طوری - امیر ابراهیم بیگی - مصطفی کریمی - حسین حمیدی - وحید نجفی - مجید لطفی - اردلان زرنگ - حامد کتاب - عارف مرادی.

ترکیب شهرداری ماهشهر:
علیرضا سلیمی - محسن ورزکار -  شیرزاد فرید - سجاد عباسی - رسول رضایی - صادق بوصبیه - سالار افراسیابی - جواد ضیغمی -  جهانگیر عسگری - رضا خانی - علی محمد چراغی
 

  •