به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۱۸۹۲۹۵

بارسلونا در دو قدمی رئال مادرید

گروه ورزشی: بارسلونا توانست به‌راحتی سویا را شکست دهد و در فاصله دو امتیازی رئال مادرید در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.
بارسلونا در دو قدمی رئال مادرید
بارسلونا یکشنبه شب در هفته هشتم لالیگا به مصاف سویا رفت و با چهار گل مهمانش را شکست داد.در شروع بازی مارک آندره تراشتگن مجبور شد دروازه تیم خود را نجات دهد. لوک دیانگ به گلزنی نزدیک بود اما این اتفاق رخ نداد. او دو بار دیگر در شرایط گلزنی قرار گرفت اما موفق نبود. سویا با وجود داشتن مالکیت توپ دروازه‌اش با گل قیچی برگردان لوییس سوآرس در دقیقه ۲۷ باز شد. آرتورو ویدال دقایقی بعد گل دوم تیمش را به ثمر رساند. سپس عثمان دمبله در دقیقه ۳۵ دروازه سویا را برای سومین بار باز کرد. در این نیمه علاوه بر مهاجمان بارسلونا تراشتگن نیز درخشید و با مهارهایش اجازه گلزنی به تیم میزبان نداد.

در نیمه دوم لیونل مسی هم گلزنی کرد. ستاره آرژانتینی برابر حریف مورد علاقه‌اش نخستین گل این فصل خود را به ثمر رساند. او در دقیقه ۷۸ گلزنی کرد. رونالد آرائوخو و دمبله در دقایق ۸۷ و ۸۸ با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شدند تا بارسا لحظات پایانی با ۹ بازیکن بازی کند.آبی - اناری‌ها با این پیروزی ۱۶ امتیازی شدند و به جایگاه دوم جدول صعود کردند. رئال مادرید با ۱۸ امتیاز صدرنشین است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: بارسلونا