به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۱۸۹۶۶۷

قیمت پژو ۲۰۰۸ دوباره ۳۰۵میلیون تومان شد

گروه اقتصادی: در پایان دومین هفته مهرماه بازار خودرو تهران در آرامش نسبی به سر برد.
قیمت پژو ۲۰۰۸ دوباره ۳۰۵میلیون تومان شد
هفته دوم مهر ایران در حالی به پایان رسید که بازار خودروهای داخلی با رکود در تعداد و قیمت معاملات روبرو بود.این در حالی است که تنها تفاوت قیمتدر معاملات خودروهای داخلی در مورد پراید و پژو برخی مدل های ۱۰۰ میلیون تومان اتفاق افتاد و سایر خودروها بدون تغییر خاصی هفته را به پایان رساندند.معاملات خودروهای داخلی در پایان هفته در تهران نشان داد قیمت برلیانس h۳۲۰ اتوماتیک تنها با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۱۵۶ میلیون رسید. سایر مدل ها در برلیانس هیچ تغییر قیمتی طی چند روز گذشته نداشته و مشتری علاقه مندی خاصی به آنها نشان نداد.در انواع مدل های پراید اما پراید ۱۱۱ به قیمت ۴۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پراید مدل ۱۳۱ به قیمت ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۲ با قیمت ۴۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و پراید ۱۵۱ نیز ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

در مورد خودروهای برند پژو اما این تفاوت قیمت در آخرین روز معاملات هم رخ داد. به طوری که پژو ۲۰۰۸ مجدداً به کانال ۳۰۰ میلیون تومان وارد شد و به قیمت ۳۰۵ میلیون تومان معامله شد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با نرخ ۷۹ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ ۵ نیز ۹۴ میلیون تومان، ۲۰۶ صندوقدار ۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۲۰۷ اتوماتیک ۱۶۱ میلیون تومان و ۲۰۷ صندوقدار ۱۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.در آخرین روز معاملات خودرو در بازار تهران پژو ۴۰۵ نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۸۲ میلیون تومان رسید. پژو پارس lx ۱۰۶ میلیون تومان، پژو پارس اتوماتیک ۱۳۰ میلیون تومان و پارس ساده ۸۴ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان خرید و فروش شد.در بازار خودروهای زیر ۱۰۰ میلیون تومان تیبا هاچ بک ۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تیبا صندوق دار به قیمت ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد. چانگان cs ۳۵ اما بدون تغییر نسبت به روزها و هفته گذشته ۱۷۱ میلیون تومان مبادله شد. در سایر مدل ها می توان به محصولات دنا اشاره کرد که دنا معمولی با ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت ۱۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس دنده ای ۱۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و دنا پلاس توربو ۱۶۵ میلیون تومان قیمت خورد.

بر اساس این گزارش قیمت خودروهای خارجی در تمام موارد بدون تغییر باقی ماند، اما خودرو بی ام و i۱۲۰ هاچ بک در آخرین روز معاملات هفتگی با کاهش قیمت به ۷۶۵ میلیون تومان رسید و سایر مدل های بی ام و هیچ تغییری در قیمت نداشته و بازاری راکد را سپری کردند. در بازار خودروهای خارجی یکی از خودروهایی که که با کاهش قیمت مواجه شد اپتیما هیبرید مدل ۲۰۱۸ بود که با حدود ۲ میلیون تومان ریزش ۸۳۵ میلیون تومان معامله شد.
 
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: بازار خودرو