به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۱۸۹۷۴۴
با اظهارنظرات عجولانه و نسنجیده

مسئولان نمک به زخم مردم لردگان نپاشند

گروه سیاسی: نماینده مردم تهران در مجلس، با اشاره به مشکل پیش‌آمده در لردگان گفت: مسئولان مربوطه به جای اظهارنظرات نسنجیده و عجولانه که سراسر درد است، برای درمان این مشکل ورود کنند. برای التیام این درد باید کمیته حقیقت‌یابی تشکیل شود.
پروانه سلحشوری،، با اشاره به مشکل پیش‌آمده برای مردم لردگان و موضع‌گیری برخی مسئولان در این باره که منجر به نارضایتی در افکار عمومی شده است، گفت: به نظر من باید در ابتدا از هرگونه اقدام و اظهارنظر شتابزده‌ای خودداری می‌شد. مردم این منطقه به یکباره با مشکل غیرقابل تصوری مواجه شدند و هرگز به ذهن‌شان هم نمی‌رسید چنین اتفاقی برایشان افتاده باشد. متاسفانه برخی مسئولان به جای اینکه با مردم این روستا همدردی کنند و دردشان را التیام ببخشند، با اظهارنظرات نسنجیده منجر به بروز خشم اجتماعی شدند؛ یعنی این سخنان روی زخم آنها نمک پاشید.
 
عضو مجمع نمایندگان استان تهران توضیح داد: با خشم و عصبانیت مشکلی حل نمی‌شود، بلکه موضوع امنیتی‌تر می‌شود. بنابراین مردم باید خویشتن‌دار باشند و مسئولان هم باید با فکر و تامل بیشتری با این اتفاق برخورد کنند. سلحشوری برای روشن شدن زوایای تاریک این واقعه پیشنهاد داد: یک کمیته حقیقت‌یاب باید از هم‌ اکنون به موضوع ورود پیدا کند و مساله را پیگیری کند تا مشخص شود اساس این اتفاق چه بوده است. وی ابراز امیدواری کرد که مسئولان مربوطه به جای اظهارنظرات عجولانه و نسنجیده که سراسر درد است، به موضوع به طور جدی وارد شوند و مشکل ایجادشده را حل و درمان کنند.