کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لیگ برتر انگلیس؛ پيروزي من‌يونايتد و ليورپول

4 آبان 1392 ساعت 21:57

گروه ورزشی: تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لیورپول با هنرنمایی مهاجمان خود بر حریفان‌شان برتری یافتند.


هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عصر امروز (شنبه) با انجام 4 دیدار پیگیری شد. دریکی از این دیدارها تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان استوک سیتی بود. شیاطین سرخ که فصل پر فراز و نشیبی را با دیوید مویس تجربه می‌کنند با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیدند. در این بازی که سرالکس فرگوسن، سرمربی پیشین منچستریونایتد از نزدیک آن را تماشا می‌کرد، شیاطین سرخ توسط روبین فن‌پرسی (دقیقه 43)، وین رونی (دقیقه 78) و خاویر هرناندس (دقیقه 80) به گل رسیدند و برای استوک، پیتر کراچ (دقیقه 4) و مارکو آرنوتاویچ (دقیقه 45) موفق به گلزنی شدند.

در دیداری دیگر لیورپول در ورزشگاه خانگی خود، آنفیلد پذیرای وست‌برومویچ بود که این بازی با پیروزی 4 بر یک بندرنشینان خاتمه یافت. شاگردان برندان راجرز در این مسابقه توسط لوئیز سوارز (دقایق 12، 17 و 55) و دنیل استوریچ (دقیقه 77) به گل رسیدند و در مقابل جیمز موریسون در دقیقه 66 و از روی نقطه پنالتی دروازه لیورپولی‌ها را گشود. آرسنال هم میزبان خود کریستال پالاس را با 2 گل شکست داد و جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس را تثبیت کرد. در این بازی گل نخست را میکل آرتتا، هافبک اسپانیایی توپچی‌ها در دقیقه 47 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. دومین گل توپچی‌ها را هم اولیویه ژیرو با پاسی از آرون رمزی 3 دقیقه به پایان بازی به ثمر رساند تا پیروزی شاگردان آرسن ونگر قطعی شود. در این بازی همچنین آرتتا، زننده گل اول توپچی‌ها در دقیقه 65 با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

در سایر دیدارهای برگزار شده هم نتایج زیر رقم خورد:
* آستون‌ویلا صفر- اورتون 2
* نوریچ‌سیتی صفر- کاردیف‌سیتی صفر

پرونده هفته نهم این رقابت‌ها فردا (یکشنبه) با انجام دیدارهای زیر بسته می‌شود:
* ساندرلند- نیوکاسل
* چلسی- منچسترسیتی
* سوانزی- وستهام
* تاتنهام- هال‌سیتی

در حال حاضر در جدول رده‌بندی تیم فوتبال آرسنال با 22 امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است و تیم‌های لیورپول و اورتون به ترتیب با 20 و 18 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.


کد مطلب: 18986

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/18986/لیگ-برتر-انگلیس-پيروزي-من-يونايتد-ليورپول

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir