به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۱۹۰۷۶۶

لیگ برتر؛ استقلال تهران همچنان روی نوار پیروزی

گروه ورزشی: تیم فوتبال استقلال تهران که شروع خوبی در لیگ نوزدهم نداشت پس از کسب سه پیروزی پیاپی به روند موفقیت هایش ادامه داد و در هفته هشتم برابر پارس جنوبی به برتری رسید.
لیگ برتر؛ استقلال تهران همچنان روی نوار پیروزی
به گزارش مهر، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم های استقلال و پارس جنوبی جم پیگیری شد که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. در این بازی که از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی آغاز شد، علی کریمی (۲۸) و مهدی قائدی (۲+۴۵) برای استقلال گلزنی کردند. استقلال که این روزها به خاطر مصدومیت محسن کریمی و داریوش شجاعیان با کمبود بازیکن مواجه است، پیش از این بازی روزبه چشمی را هم به دلیل مشابه از دست داد. دو تیم در دقایق ابتدایی نیمه نخست بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما یخ بازی در دقیقه ۲۸ و با شوت از راه دور علی کریمی آب شد.«فرناندو دخسوس» دروازه بان پارس در مهار ضربه محکم کریمی ناکام بود تا گل اول بازی به نام استقلال ثبت شود.
آبی پوشان در ادامه می توانستند توسط فرشید اسماعیلی به گل دوم برسند ولی شوت این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

پارس در این نیمه، یکی دو موقعیت را روی دروازه استقلال خلق کرد اما در گلزنی ناکام بود. در عوض این تیم استقلال بود که در دقیقه دوم از وقت های تلف شده توانست گل دوم استقلال را به ثمر برساند تا آبی پوشان با خیال راحت به رختکن بروند. در نیمه دوم هم استقلال تیم برتر میدان بود و موقعیت های زیادی برای رسیدن به گل های بیشتر داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند. مهمترین اتفاق نیمه دوم در دقیقه ۸۰ رخ داد که بخشی از برق ورزشگاه آزادی قطع شد و داور بازی را متوقف کرد. در حالی که برق ورزشگاه به طور کامل وصل نشد و نیمی از ورزشگاه روشن بود، داور تصمیم به ادامه بازی گرفت.  در دقیقه ۸۸ استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که مرتضی تبریزی این ضربه را به آرامی از کنار دروازه به بیرون زد. این ضربه با فاصله اندکی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت. دو دقیقه بعد تیم پارس صاحب یک ضربه کرنر شد که این ضربه در یک رفت و برگشت به گل تبدیل شد اما کمک داور این ضربه را اشتباها به خاطر آفساید مردود اعلام کرد! استقلال با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد. پارس جنوبی جم هم با ۷ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.