به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۱۹۱۴۴

صعود فولاد به مرحله يک هشتم جام‌حذفي

گروه ورزشی: با توجه به اينکه فولاد يزد از حضور در جام حذفي منصرف شده است به احتمال فراوان فولاد خوزستان صعودي بي‌دردسر به مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي خواهد داشت.
صعود فولاد به مرحله يک هشتم جام‌حذفي
فولاد خوزستان روز سه‌شنبه در مرحله يک شانزدهم نهايي جام حذفي ميزبان فولاد يزد است. در تماسي که مسئولان باشگاه فولاد يزد با فولاد خوزستان داشتند اعلام کردند از حضور در اين مسابقه منصرف شدند به همين خاطر احتمال دارد از جام حذفي انصراف دهند. در همين ارتباط حسين ابن قاسم گفت: مسئولان فولاد يزد براي اقامت تيمشان هتلي پيدا نکرده بودند آنها با ما تماس گرفتند و اين موضوع را اعلام کردند پس از آن هماهنگي‌هاي لازم را صورت داديم تا مکاني براي اين تيم مشخص شود.

اما ساعاتي بعد مهدي دينورزاده با حسين فرکي تماس گرفت و اعلام کرد آنها از حضور در جام حذفي منصرف شدند و به دليل مشکلاتي که به وجود آمده در اين مسابقات شرکت نمي‌کنند که اين مسئله را به سازمان ليگ نيز اعلام کردند. البته تا وقتي اين مسئله از سوي سازمان ليگ اعلام نشود نمي‌توانيم به صورت قطعي اين بازي را لغو شده بدانيم اما از شواهد پيداست که اين مسابقه برگزار نمي‌شود.  در صورت اعلام انصراف فولاد يزد از جام حذفي شاگردان حسين فرکي در مرحله يک هشتم نهايي به مصاف فولاد نوين مي روند.