به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۱۹۱۴۸۵

لیگ برتری‌ها زننده گل‌های تیم ملی جوانان

گروه ورزشی: تیم ملی جوانان دیروز در اولین بازی خود در مقدماتی جام ملت ها در استادیوم پاس موفق شد تیم سختکوش قرقیزستان را با نتیجه 3-0 شکست دهد.
لیگ برتری‌ها زننده گل‌های تیم ملی جوانان
بازی دفاعی تیم قرقیزستان موجب شد در نیمه اول بازی کمی گره بخورد.هر چند تیم ملی جوانان موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد که آمادگی دروازه بان قرقیزستان و در یک صحنه هم کمک تیر دروازه موجب شد تا ایران نیمه اول را بدون گل زده به رختکن برود. اما در نیمه دوم استحکام خط دفاعی تیم قرقیزستان با حملات پردامنه تیم ملی جوانان از بین رفت و ایران سه بار به گل رسید و البته می توانست گل های بیشتری را هم به ثمر برساند.

گل های تیم ملی جوانان را در این بازی بازیکنان تیم های لیگ برتری به ثمر رساندند. اولین گل ایران را آریا برزگر مهاجم تیم پرسپولیس به ثمر رساند.در ادامه علیرضا منظمی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد گل دوم تیم ملی جوانان را به ثمر رساند. این بازیکن در تیم ذوب آهن توپ می زند. و زننده سومین گل تیم ملی جوانان در بازی با قرقیزستان کسی نبود جز یاسین سلمانی که هافبک تیم سپاهان است.تیم ملی جوانان در دومین دیدار خود فردا از ساعت 17:45 در استادیوم پاس به مصاف تیم نپال می رود.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: لیگ برتر