به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۱۷ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : ۱۹۱۵۶۶
پیروزی شهر خوردو برابر پارس و صعود به رده دوم جدول

هفته دهم لیگ برتر؛ ذوب‌آهن بازی برده را باخت

گروه ورزشی: تیم فوتبال شهرخودرو مشهد با پیروزی بر پارس جنوبی جم به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.
هفته دهم لیگ برتر؛ ذوب‌آهن بازی برده را باخت
به گزارش خبرنگار مهر، از هفته دهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم پارس جنوبی و شهرخودرو از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند که تیم میزبان در پایان با یک گل به پیروزی رسید. این بازی تا دقیقه ۸۱ بدون گل پیش می‌رفت که در این دقیقه حسین مهربان مهاجم تیم میزبان دروازه ده خسوس را باز کرد تا زمینه پیروزی خانگی شهر خودرو را فراهم نماید.  با این نتیجه شهرخودرو ۲۰ امتیازی شد و بالاتر از استقلال و پرسپولیس و پایین تر از سپاهان در رده دوم جدول قرار گرفت و پارس جنوبی با ۸ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

پیروزی ماشین‌سازی تبریز
تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز موفق شد شکست خانگی را با پیروزی عوض کند و در وقت اضافه سه امتیاز شیرین را کسب کند.
 از هفته دهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم ماشین سازی و ذوب آهن از ساعت ۱۵ در ورزشگا بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر یک تیم ماشین سازی به پایان رسید. در این بازی ابتدا ذوب آهن در دقیقه یک بازی توسط ارسلان مطهری به گل رسید و نیمه نخست با همین یک گل به پایان رسید. بازی تا دقیقه ۸۵ با همین نتیجه در جریان بود که در این دقیقه «ادوارد دوس سانتوس» مهاجم تیم ماشین سازی با استفاده از اشتباه معراج اسماعیلی دروازه‌بان ذوب آهن، دروازه تیم میهمان را باز کرد و کار را به تساوی کشید. ماشین سازی بعد از این بازی بر فشار خود اضافه کرد و توانست در دقیقه ۹۲ توسط احمد زنده روح دومین گل را هم به ثمر برساند تا شکست را با پیروزی عوض کند. با این نتیجه ذوب آهن ۷ امتیازی شد و در رده چهاردهم باقی ماند و ماشین سازی ۱۲ امتیازی شد و موقتا به رده دهم صعود کرد. 

ادامه شکست ناپذیری مسجد سلیمان با توقف خانگی 
ادامه شکست ناپذیری مسجد سلیمان با توقف خانگی مقابل نساجی
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در دیداری خانگی مقابل نساجی قائمشهر متوقف شد.  از هفته دهم رقابتهای لیگ برتر و از ساعت ۱۶:۴۵ امروز، نفت مسجد سلیمان در خانه پذیرای نساجی قائمشهر بود که این دیدار بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید تا امتیازات به صورت مساوی تقسیم شود. با این نتیجه تیم نفت مسجد سلیمان که در کنار سپاهان تنها تیم های بدون شکست این فصل هستند ۱۴ امتیازی شد و در رده هشتم باقی ماند و تیم نساجی نیز ۱۱ امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت. 

 
برچسب ها: لیگ برتر