به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۱۹۱۷۲۷

بازی با عراق در کشور سوم به نفع ایران است

گروه ورزشی: کارشناس فوتبال و مربی پیشین تیم ملی ایران با تاکید بر اینکه بازی کردن در کشور ثالث به سود شاگردان ویلموتس است گفت: دعوت از دو بازیکن به اردوی تیم ملی نشان داد نگاه کادر فنی دقیق است.
بازی با عراق در کشور سوم به نفع ایران است
بیژن ذوالفقارنسب در خصوص لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا گفت: در دو دهه اخیر همواره بازی ایران و عراق یکی از سخت ترین و حساس ترین دیدارهای غرب آسیا بوده است. اگر هم به نتایج این بازی نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که هر دو تیم فاصله نزدیکی با یکدیگر داشته اند.مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره تغییرات به وجود آمده در جمع ملی پوشان افزود: بازگشت وریا غفوری و کاوه رضایی را به فال نیک می گیرم. آنها روند صعودی خیلی خوبی داشته اند و آقای ویلموتس را قانع کردند که آنها را به تیم ملی بازگرداند. اگر آنها را دعوت نمی کرد باید تعجب می کردیم. اتفاقا انتخاب چنین بازیکنانی نشان می دهد که کادر فنی تیم ملی نگاه دقیقی به عملکرد بازیکنان دارد.

وی با اشاره به حضور علی قلی زاده اظهار داشت: به شخصه و متاسفانه خیلی کامل از ایشان شناخت ندارم اما بازگشت او به تیم ملی قطعا در آینده فوتبالی او در تیم باشگاهی اش تاثیر بسزایی خواهد داشت.ذوالفقارنسب در خصوص تغییر مکان بازی ایران و عراق در اردن تصریح کرد: فیفا با توجه به شرایط اجتماعی و سیاسی عراق تصمیم گرفت بازی را در کشور سوم برگزار کند. این اتفاق به نفع تیم ملی ایران خواهد بود. چون قطعا بازیکنان تیم ملی با تمرکز بیشتری به میدان خواهند رفت.این موضوع کمک زیادی به تیم ملی می کند تا نگران حاشیه های احتمالی و حتی شایعات هم نباشد.کارشناس فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع شرایط تیم ملی فوتبال ایران را با توجه به تغییر مکان بازی و شرایط فعلی بازیکنان مثبت ارزیابی می کنم. امیدوارم با عبور از برخی مشکلات مالی و مدیریتی نیز بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و به مرحله بعدی مسابقات برسیم.
مرجع : مهر