به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۱۹۱۸۴۵

«جوکر» هفته آینده میلیاردی می‌شود

گروه فرهنگ و هنر: در حالی که فیلم سینمایی «ترمیناتور» شکست سنگینی را در گیشه متحمل شده، پیش بینی‌ها نشان می‌دهد «جوکر» هفته آینده یک میلیارد دلاری خواهد شد.
«جوکر» هفته آینده میلیاردی می‌شود
«ترمیناتور: سرنوشت تاریک» هفته دوم اکران خود را نیز با شکست پشت سر گذاشت تا ششمین فیلم از این مجموعه سینمایی علمی - تخیلی، از ۵۳ بازار بین المللی تنها ۲۹.۹ میلیون دلار فروش کند.با اینکه این فیلم در حال نزدیک شدن به فروش ۲۰۰ میلیون دلاری است (میزان فروش بلیت اعلامی این فیلم تا کنون ۱۹۹ میلیون دلار است)، اما هنوز هم یک شکست بزرگ برای کمپانی‌های پارامونت، اسکایدنس، دیزنی و دیگر کمپانی‌هایی که در تامین بودجه این فیلم نقش داشته اند؛ محسوب می‌شود.متخصصان گیشه فروش اعلام کرده اند که این فیلم باید ۴۵۰ میلیون دلار فروش داشته باشد تا به اصطلاح به نقطه سر به سر برسد و درآمد و هزینه آن برابر شود؛ اما به گفته آن‌ها این اتفاق نخواهد افتاد و ضرری ۱۰۰ میلیون دلاری گریبانگیر کمپانی‌های بزرگ هالیوود می‌شود.

«ترمیناتور: سرنوشت تاریک» در ۹۹ درصد از گیشه‌های بین المللی اکران می‌شود. دیزنی این فیلم را به صورت بین المللی، به غیر از چین اکران می‌کند و پارامونت نیز انتشار این فیلم در گیشه داخلی را بر عهده دارد. این فیلم در این هفته در ژاپن و تایوان نمایش داده شد و به ترتیب ۶ و ۱.۴ میلیون دلار فروش کرد. در گیشه چین نیز طی ۱۰ روز تنها ۴۵ میلیون دلار فروخته است.در سمت دیگر باکس آفیس، فیلم سینمایی «جوکر» ۲۰ میلیون دلار دیگر درآمد داشت تا از گیشه‌های بین المللی ۶۷۱ میلیون دلار فروخته باشد. این فیلم با بازی واکین فینیکس فروش جهانی خود را به ۹۸۴ میلیون دلار رسانده و طبق پیش بینی ها هفته آینده به جمع میلیاردی‌ها خواهد پیوست.
مرجع : باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: جوکر