کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی انواع خدمات شرکت کفسابی درخشان

25 آبان 1398 ساعت 9:51

گروه کسب و کار: کفسابی کف ساختمان کاری تخصصی است که در صورت اجرای صحیح و اصولی موجب داشتن کف ساختمان زیبا، براق، صاف و صیقلی و بدور از هر گونه جرم و آلودگی می‌شود. شرکت کفسابی درخشان با سالها تجربه و داشتن کادری مجرب و استفاده از دستگاه‌های مدرن و مجهز، خدمات کامل و حرفه ای را عرضه می‌کند. در ادامه با انواع خدمات شرکت درخشان آشنا می‌شویم.


کفسابی
خدمات کفسابی یا سنگسابی از جمله خدماتی است که در سالهای اخیر مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. با توجه به استفاده از پوشش سنگ، سرامیک و سایر پوشش‌های جدید در ساختمان‌ها، این مواد پس از مدتی تیره و کدر شده و یا دچار انواع خط و خش، شکستگی، ترک و یا خوردگی می‌شوند که نیاز به تعمیرات دارند. از طرفی تعویض و برچیدن پوشش کف، علاوه بر صرف هزینه بالا وقت گیر بوده و مقرون به صرفه نیست. بنابراین انواع خدمات کفسابی مناسب با پوشش‌های مختلف به عنوان یک راه حل مناسب، کم هزینه، سریع و با کیفیت معرفی می‌گردد. کفسابی یا سنگسابی به معنی اجرای عملیات ساییدن و برطرف کردن انواع مشکلات سنگ و سرامیک کف ساختمان‌ها است. در بسیاری موارد اجرای عملیات سنگسابی در یک مرحله و با صرف چند ساعت بسته به متراژ مورد نظر و میزان کار مورد نیاز قابل اجراست. در صورتی که اگر سطح سنگ، سرامیک و کف آسیب زیادی دیده باشد، نیاز به چند مرحله کار و وقت بیشتری دارد. همانطور که سنگسابی کاری تخصصی است لذا اجرای صحیح و اصولی آن بسیار مورد توجه است. اجرای کار بطور ناقص و یا استفاده از کارگران بدون تجربه صدمات زیادی به پوشش کف وارد می‌نماید که در برخی موارد تنها با تعویض پوشش کف و صرف هزینه گزاف قابل جبران است. از اینرو ارجاع کار به شرکت معتبر و کارگران مجرب اهمیت بالایی دارد. در ادامه برای اطلاع بیشتر از انواع خدمات کفسابی به معرفی یکی از شرکتهای معتبر و حرفه ای در زمینه خدمات سنگسابی به شرح ذیل می‌پردازیم.


انواع خدمات کفسابی در شرکت درخشان
 
انواع خدمات سنگسابی در شرکت کفسابی درخشان
شرکت کفسابی درخشان با سالها تجربه در زمینه خدمات سنگسابی، پیچ و رولپلاک نما، شستشوی نمای ساختمان و نقاشی فعالیت می‌نماید. شرکت درخشان علاوه بر دفتر اصلی خود در تهران دارای دفاتر نمایندگی و شعبات متعددی در سایر شهرهای ایران همانند کرج، مشهد، تبریز، قم و سایر شهرهای شمالی و جنوبی کشور است. خدمات حرفه ای و با کیفیت شرکت درخشان موجبات رضایت مندی مشتریان را به وجود آورده است. این شرکت خود را ملزم به انجام خدمات با کیفیت و درجه یک به مشتریان دانسته و از اجرای خدمات با کیفیت درجه دو و سه معذور است. لذا مشتریان شرکت کفسابی درخشان همگی از خدمات حرفه ای و با کیفیت آن رضایت کامل دارند. شرکت درخشان انواع خدمات کفسابی و سنگسابی را بر روی انواع سطوح مختلف مانند سنگ، سرامیک، بتن، کفپوش، پارکت، موزاییک و اپوکسی صورت می‌پذیرد. از طرفی خدمات متنوع سنگسابی برای کف منازل، شرکتها، ادارات، بیمارستانها، هتلها، کارخانجات، راه پله، پارکینگ، حیاط و غیره صورت می‌گیرد. اگر می‌خواهید کف ساختمان و منزل شما براق و همانند روز اول خود صاف و صیقلی باشد، بهترین روش استفاده از خدمات کفسابی است. کارشناسان شرکت درخشان با حضور در محل ابتدا نسبت به بررسی و برآورد کف ساختمان نموده و سپس تعداد مراحل ساب زنی، میزان کار و دقت مورد نیاز را اعلام می‌نمایند. کلیه هزینه‌های سنگسابی طی فاکتور رسمی و با هزینه‌های مناسب و طبق استانداردهای اتحادیه محاسبه و اعلام می‌شود.


اجرای خدمات کفسابی با دستگاه‌های مدرن و مجهز
 
بطور کلی کف‌هایی که قبلا ساب خورده اند در مرتبه‌های بعدی نیاز به کار کمتری دارند. این موضوع به این علت است که در مراحل قبلی سطح ساختمان تراز شده و برخی مشکلات اولیه آنها برطرف شده است. از اینرو در مرتبه‌های بعدی نیاز به کار کمتری وجود دارد. خدمات سنگسابی به عنوان راه حل قطعی، سریع و کم هزینه نسبت به تعویض کف ساختمان بشمار می‌رود. خدمات ترمیم شکستگی، ترک، خوردگی، ناهمواری‌های کف، پوشش درزهای ما بین سنگ و سرامیک، رفع جرم و تیرگی کف ساختمان، ضد آب کردن کف ساختمان با مواد نانو، صاف و صیقلی و براق کردن کف از جمله خدمات حرفه ای شرکت کفسابی درخشان بشمار می‌آیند. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که اجرای خدمات کفسابی و سنگسابی برای چه نوع کف‌هایی و با چه نوع مشکلاتی مفید واقع می‌شود.


خدمات سنگسابی حرفه ای در شرکت کفسابی درخشان
 
خدمات کفسابی چه موقع مورد نیاز است
انواع پوشش کف ساختمان مانند سنگ، سرامیک، پارکت، کفپوش و یا اپوکسی زیبا بوده و جلوه شیک و مدرن به ساختمان می‌دهند. از طرفی این نوع پوشش‌ها نیاز به مراقبت‌های ویژه داشته که در صورت عدم رعایت آنها به تدریج دچار تیرگی، جرم، شکستگی، ترک، خوردگی و ایجاد درز و شکاف می‌گردند. سنگهای ترک خورده، شکسته و یا دارای شکاف و درز نه تنها از زیبایی کف ساختمان می‌کاهد بلکه خطرناک نیز بوده و محل تجمع انواع میکروب‌ها، جرم ‌و آلودگی نیز هستند. از طرفی بر اثر تماس با بدن افراد ممکن است موجب بریدگی و یا ایجاد خراش گردد. از اینرو این نوع کف‌ها بعد از چند سال نیاز به تعمیر و ترمیم دارند. از آنجائیکه برچیدن و اجرای دوباره کف زمانبر بوده و مقرون به صرفه نیست در این مواقع اقدام به کفسابی و یا اصطلاحا سنگسابی کف ساختمان می‌گردد. خدمات کفسابی دارای انواع متعددی است که بر حسب نوع پوشش کف انتخاب می‌گردد. برای اینکار از انواع دستگاه‌های مدرن و مجهز کفسابی استفاده می‌شود. معمولا این نوع دستگاه‌ها با مواد مختلف بر روی سطوح کشیده شده و توسط فرچه و سنباده‌های مخصوص پوشش کف را می‌سابند. سنگسابی انواع مختلفی دارد بطوریکه در برخی مواقع تنها برای رفع تیرگی و جرم پوشش کف اقدام به سنگسابی می‌شود. در برخی موارد علاوه بر رفع تیرگی نیاز به صاف و صیقلی کردن کف وجود داشته و در نهایت کامل ترین نوع کفسابی ضد آب کردن، براق کردن و رفع جرم و تیرگی سطح ساختمان است. بطور کلی ساختمانهایی که تازه به اتمام رسیده اند و بر روی کف آنها انواع رنگ، سیمان، گچ و یا روغن و غیره ریخته شده است که بطور عادی قابل رفع نیست و یا در مواقعی که به مرور زمان پوشش کف ساختمان تیره و جرم گرفته شده است نیاز به کفسابی وجود دارد. رفع مشکلاتی همانند خط و خش، شکستگی، ترک، درز و شکاف و یا خوردگی کف در صورتی که عمق زیادی نداشته باشد با خدمات سنگسابی قابل رفع است. با توجه به قابلیت‌ها و مزیت‌های بسیار زیاد خدمات کفسابی، در ادامه به بررسی مزیت‌های آن به شرح ذیل مطلب را ادامه می‌دهیم.


مزیت‌های سنگسابی کف ساختمان
 
مزیت‌ها ی کفسابی ساختمان کدامند
همانطور که اشاره شد انواع کف ساختمان نیاز به کفسابی حرفه ای داشته و مشکلات آنها قابل رفع است. خدمات سنگسابی موجب هم تراز شدن و یک دست شدن سنگها و یا سرامیک‌های کف ساختمان می‌شود. اینکار توسط دستگاه‌های کفسابی مدرن و مجهز که بصورت تک فاز و سه فاز موجود است انجام می‌پذیرد. دستگاه‌های سه فاز دارای قدرت بیشتری بوده و امکان اجرای کار در مدت زمان کمتر را فراهم می‌سازد. دستگاه تک فاز از قدرت کمتری برخوردار بوده و مدت زمان اجرای کار با آن افزایش می‌یابد. نوع دیگری دستگاه ساب زنی نیز وجود دارد که مخصوص راه پله و فضاهای باریک است که با برق تک فاز کار می‌کند. از طرفی کفسابی امکان داشتن سطحی براق، درخشنده، صاف و صیقلی را فراهم می‌نماید. در برخی انواع کفسابی با استفاده از مواد نانو اقدام به پوشش سطح با مواد نانو نموده که خاصیت ضد آب به آن می‌دهد. با استفاده از خدمات سنگسابی دیگر نیازی به تعویض و یا برچیدن پوشش کف ساختمان نخواهد بود. در اینصورت شما می‌توانید در مدت زمان کوتاه و با صرف هزینه بسیار کمتر، پوشش کف براق، صاف و صیقلی همانند روز اول داشته باشید. انواع مختلفی کفسابی وجود دارد که هر کدام مختص یک نوع پوشش کف است. به عنوان مثال سنگسابی انواع سنگ‌های ساختمانی با یکدیگر متفاوت است. سنگهای نرم مانند تراورتن و یا سنگهای سختی مانند گرانیت نیاز به تخصص ویژه داشته که عدم رعایت توسط کفساب منجر به آسیب دیدن آن می‌شود. همینطور کفسابی سرامیک از حساسیت ویژه برخوردار است که در صورت عدم رعایت ممکن است موجب کنده شدن لعاب‌های روی سرامیک گردد.


شستشوی نمای ساختمان در شرکت کفسابی درخشان
 
کفسابی موجب طول عمر و دوام پوشش کف می‌شود. یکی از مزیت‌های کفسابی هم تراز کردن و یکنواختی سطح است. به این ترتیب سنگها و سرامیک‌های برآمده دچار ضربه و آسیب نمی گردند. از طرفی با ترمیم شکستگی، ترک و درزهای سطوح کف، از ایجاد خرابی و آسیب‌های بیشتر جلوگیری می‌شود. پس از بررسی مزیت‌های سنگسابی کف ساختمان در ادامه به بررسی سایر خدمات شرکت کفسابی درخشان به شرح ذیل می‌پردازیم.


کفسابی بتن و موازییک در شرکت کفسابی درخشان
 
بررسی سایر خدمات شرکت کفسابی درخشان
شرکت خدمات کفسابی درخشان علاوه بر انواع خدمات سنگسابی، سایر خدمات همانند پیچ و رولپلاک نما و شستشوی نمای ساختمان را نیز انجام می‌دهد. نمای ساختمان‌ها به مرور زمان بر اثر گرد و غبار، خاک، باران، آلودگی‌های محیطی، دود و آفتاب دچار تیرگی، جرم و کثیفی می‌شوند. لذا نمای ساختمان چهره نازیبایی به خود می‌گیرد. از طرفی با توجه به اینکه کار شستشوی نمای ساختمان کاری تخصصی بوده و از عهده افراد عادی بر نمی آید، بنابراین نیاز به شرکت خدمات تخصصی وجود دارد. شرکت کفسابی درخشان به عنوان مجری تخصصی شستشوی نمای ساختمان، پیچ و رولپلاک نما تا کنون ساختمان‌های مرتفع زیادی را در تهران و شهرستانها مورد ترمیم و شستشو قرار داده است. انواع تجهیزات مورد نیاز همانند واتر جت و راپل و کارگران آموزش دیده و ماهر جهت شستشوی نمای ساختمان در دسترس قرار دارند. با استفاده از خدمات شستشوی نمای ساختمان، دارای نمایی زیبا و تمیز همانند روز اول شده و از چهره زیبای ساختمان خود لذت می‌برید.

 
مقاوم سازی نمای ساختمان در شرکت کفسابی درخشان
 
از دیگر خدمات شرکت کفسابی درخشان پیچ و رولپلاک نما است. اغلب ساختمان‌های نما سنگی به مرور زمان دچار لقی و افتادگی سنگهای چسبیده بر روی نما می‌شوند که بسیار خطرناک و در برخی موارد مرگ آور است. سنگ‌های بکار رفته در نمای ساختمان بر اثر بارش باران، تابش آفتاب و باد و طوفان شل شده و هر لحظه امکان افتادن آن بر روی زمین و یا رهگذران وجود دارد. از طرفی چسباندن دوباره سنگها راه حل قطعی محسوب نمی شود. چرا که ممکن است بعد از مدتی دوباره سقوط نمایند. پیچ و رولپلاک نما به عنوان راه حل مطمئن و قطعی برای این مشکل بوده و خیال شما را از سقوط سنگهای نما آسوده می‌نماید. پیچ و رولپلاک نما در شرکت کفسابی درخشان توسط کارگران مجرب و آموزش دیده صورت گرفته و بصورت تضمینی ارائه می‌شود. نکته قابل ذکر این است که خدمات پیچ و رولپلاک نما شرکت درخشان بصورت کتبی و با ضمانت نامه کتبی ۵ ساله عرضه می‌شود. جهت اطلاع از خدمات کفسابی، پیچ و رولپلاک نما و شستشوی نمای ساختمان شرکت درخشان با شماره‌های تماس درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.
شرکت درخشان علاوه بر خدمات فوق، خدمات دیگری همانند تعمیرات ساختمان، نوسازی آپارتمان و منازل قدیمی، تمیز کردن سنگ مرمر با مواد درجه یک، نقاشی و تعمیرات آپارتمان را بصورت حرفه ای به انجام می‌رساند. شرکت کفسابی درخشان در طول سالها تجربه حرفه ای خود، بهترین‌ها را در هر زمینه کاری گرد هم آورده و سعی در ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای به مشتریان دارد. 


پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در شرکت کفسابی درخشان
 
بهترین قیمت خدمات کفسابی در شرکت درخشان
شرکت خدمات کفسابی درخشان با داشتن دفاتر متعدد در تهران، کرج، تبریز، مشهد، قم و سایر شهرهای کشور خدمات حرفه ای و با کیفیت در زمینه سنگسابی، پیچ و رولپلاک نما و شستشوی نمای ساختمان را ارائه می‌دهد. شرکت خود را متعهد به اجرای اصولی و حرفه ای کار دانسته و رضایت مشتریان را در اولویت کار خود قرار می‌دهد. از طرفی در راستای رضایت مندی مشتریان، شرکت درخشان بهترین قیمت خدمات کفسابی را در تهران و شهرستانها اعلام می‌نماید. کلیه کارها و خدمات شرکت درخشان تضمینی بوده و بطور کاملا حرفه ای صورت می‌پذیرد. جهت اطلاع از بهترین قیمت خدمات شرکت درخشان با شماره‌های تماس درج شده در سایت تماس بگیرید. کلیه دستگاه‌های سنگسابی و مواد بکار رفته در شستشوی سطوح کف و نما جزو مواد درجه یک بوده و بطور تضمینی عرضه می‌شوند. کارگران آموزش دیده و متعهد شرکت کفسابی درخشان با سالها تجربه و آموزش، انواع پروژه‌های متعدد را با موفقیت پشت سر گذاشته و به خوبی با نحوه کار و اجرای آن آشنایی دارند.


شستشوی نمای ساختمان با واتر جت


کد مطلب: 192116

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/192116/معرفی-انواع-خدمات-شرکت-کفسابی-درخشان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir