به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۱۹۲۶۰
استاندار ​با اشاره​ به نگرانی​ها از انتقال​آب​کارون:

دلشوره مردم را به رییس​جمهور منتقل می­‌کنیم

گروه جامعه:​ استاندار خوزستان گفت: باید بازنگری و اصلاحاتی انجام شود تا کارون همیشه زنده، سالم و قابل بهره­‌برداری برای تمام مردم باشد.
دلشوره مردم را به رییس​جمهور منتقل می­‌کنیم
 عبدالحسن مقتدایی در دیدار فعالان محیط زیست و NGOهای زیست محیطی خوزستان که شب گذشته (ششم آبان ماه) در اداره­‌کل محیط زیست خوزستان با حضور معصومه ابتکار برگزار شد، اظهار کرد: شایستگی خانم ابتکار از فضاهای ملی گذر کرده است و او شخصیتی بین­‌المللی است که هم مایه افتخار جامعه بانوان و هم ملت ایران است.وی عنوان کرد: در خصوص مشکلات زیست محیطی خوزستان به طور مفصل، طی بازدیدی که خانم ابتکار از صبح از خوزستان داشتند و همچنین در جلسات خاص و تخصصی که برگزار شد، صحبت کرده‌­ایم.استاندار خوزستان بیان کرد: بحث مفصلی در زمینه نگرانی مردمی که در کنار کارون زندگی می­‌کنند و دلسوز این رودخانه عظیم هستند صورت گرفت و تصمیمات خوبی هم در این زمینه گرفته شد.

وی گفت: من قبلا هم گفته­‌ام با توجه به نوع سرمایه گذاری­‌های سنگینی که صورت گرفته است، یک سری تعارضات وجود دارد که حتما باید در این زمینه بازنگری شده و اصلاحاتی انجام شود تا کارون همیشه زنده، سالم و قابل بهره‌­برداری برای تمام مردم باشد.مقتدایی تصریح کرد: به هرحال تمام جامعه خوزستان از روی دلسوزی مطالبی را در خصوص مشکلات کارون مطرح کردند که این‌ نشان از شایستگی و فهم بالای مردم دارد و قابل تقدیر است.وی ادامه داد: مسوولان هم با گوشی شنوا و فکری خلاق، برای برنامه‌­ریزی و تصمیم‌­گیری در این راستا تلاش می‌کنند. هرحال همه ما دلمان برای کشور و مسایل منطقه­‌ای و ملی آن می­‌سوزد.استاندار خوزستان گفت: باتوجه به این که همه هم­‌جهت شده‌ایم، برآیند فکر، تجربه و همت خود را به کار می­‌بریم تا دلشوره‌­های این مردم را به دولت محترم و در راس آن رییس جمهور منتقل کنیم.

مرجع : ايسنا

نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۰۶
امیدوارم مدیران وزارت نیرو هم با عنایت به نظرات کارشناسان بی غرض صنعت اب و محیط زیست کشور واحترام به خواست مردمی که فارغ از هر مسآله ای به ابادانی و صیانت از میراث ملی و خدادادی خود می اندیشند از اجرای طرحهای غیر کارشناسی انتقال اب از سر چشمه های رود کارون -خصوصا طرح جنجالی بهشت اباد-جلوگیری بعمل اورد و موجبات حیات شایسته رودخانه ارزشمند کارون را که بخش مهمی از هویت تاریخی مردم پاک نهاد ایران زمین در کنار ان شکل گرفته وهمواره نمادی از ابادانی و پویایی برای ایرانیان بوده و هست را بیش از پیش محقق سازد .ان شاا... (157393)
negarahvaz
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۱۶
انجام کارشناسی در حوضه ی ابریز کارون نبود اب اضافی برای انتقال در این حوضه را به خوبی نشان خواهد داد.از جناب اقای مقتدایی استاندار محترم خوزستان تقاضا داریم که از رییس جمهور دستور کارشناسی مجدد منابع ابی رودخانه ی کارون را درخواست نمایند. (157631)