به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۸
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۱۹۲۷۹
ماجدي: چرا اسم بازيكن متخلف اعلام نمی‌شود؟

واکنش سرپرست استقلال به دوپینگی‌بودن مجیدی

گروه ورزشي: سرپرست تیم فوتبال استقلال با درخواست از کمیته پزشکی فدراسیون مبنی بر اعلام نام فوتبالیستی که نمونه آزمایش دوپینگ او مثبت اعلام شده است، به منتشر شدن خبرهایی مبنی بر دوپینگی بودن کاپیتان آبی‌پوشان واکنش نشان داد و گفت: فرهاد مجیدی بازیکنی حرفه‌ای است که نیازی به دوپینگ ندارد و براساس توانایی‌هایی که دارد به فوتبالش ادامه می‌دهد.
واکنش سرپرست استقلال به دوپینگی‌بودن مجیدی
میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شایعه خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال در دیدار روز سه‌شنبه برابر مس کرمان خاطرنشان کرد: متاسفانه جامعه فوتبال به سمت و سویی رفته که هر کسی هر چیزی را که بخواهد مطرح می‌کند. خداحافظی مجیدی یک بحث شخصی است و قرار نیست که هر کسی در این باره جوابگو باشد. نه مربی، نه مدیرعامل و نه فرد دیگری نمی‌تواند چیزی بگوید چرا که یک موضوع کاملا شخصی است و در این باره نه شفاها و نه کتبا چیزی هم به ما ابلاغ نشده است.

وی همچنین در واکنش به شایعات اخیر که خداحافظی مجیدی را به دوپینگی بودن وی نسبت داده‌اند، گفت: کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال باید در این باره جواب بدهد. من نمی‌دانم چرا اینقدر مبهم صحبت می‌کنند. چرا در این باره شفاف حرف نمی‌زنند و جو جامعه را متشنج می‌کنند. چرا اسم کسی را که تخلف کرده مطرح نمی‌کنند تا اینقدر شبهه و شایعه ایجاد نکنند.

سرپرست تیم استقلال ادامه داد: این موضوع هم به بحث مربیان منشوری شباهت دارد که می‌گفتند سه مربی منشوری هستند و مدام اسم‌های زیادی مثل "م.د، ف. ق " و ... را در رسانه‌ها می‌دیدیم. اگر کسی خلافی را مرتکب شده که باید نام او را مطرح کنند و جامعه را مدام به سمت استرس نبرند.

ماجدی همچنین گفت: هواداران استقلال و پرسپولیس عموما در سنین 14 تا 20 سال هستند و قشر عظیمی را تشکیل داده‌اند که خیلی هم احساسی هستند. من از شب گذشته تاکنون اس ام اس های زیادی داشتم که درباره خداحافظی مجیدی پرسیدند و از ما خواستند جلوی خداحافظی او را بگیریم. حرف من این است که دوستان با احساسات مردم بازی نکنند.

وی درباره شایعه دوپینگی بودن کاپیتان تیم استقلال تاکید کرد: مجیدی بارها در آزمایش دوپینگ شرکت کرده و سربلند بیرون آمده است. او بازیکنی حرفه‌ای است که نیازی به دوینگ نداشته و روی توانایی‌هایی که دارد بازی می‌کند. ما از خدایمان است که اتفاقاتی رخ ندهد تا مجیدی مجبور به خداحافظی از فوتبال شود.

سرپرست استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا واقعا نامه‌ای از کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال مبنی بر مثبت بودن نمونه A این بازیکن به این باشگاه ارسال نشده است، گفت: به ما در این باره چیزی ابلاغ نکرده‌اند و به صورت شفاهی هم صحبتی نکرده‌اند. حرف من این است که این دو باشگاه بزرگ نیاز به آرامش دارد و حالا که پول نمی‌دهند دست کم آرامش را نگیرند.

مریم
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۳:۵۴
فرهاد مجیدی بهترین و پاکترین و با اخلاق ترین فوتبالیست ایرانه، درووووووود بر فرهاد، یه دونه ای (157175)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۴:۱۵
تویی کی منفی زدی، خدا وکیلی فکر می کنی فرهاد نیست ولی کی هست؟ (157189)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۸:۴۱
مهدی مهدوی کیا (157519)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۶:۵۴
اخلاقی ترین !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (157381)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۳۳
کل باشگاه استقلال شامل بازیکنان افتخارات مربیان هواداران و...یه طرف! مهدی مهدوکیا یه طرف!!!!همین اقای بامعرفت تیمشا بخاطر 4درهم بیشتر فروخت ورفت بعدم برا برگشت شرط کاپییتانی گذاشت!اونطرف مهدی مهدوکیا بازیکن سال اسیا بهترین لژیونر تاریخ اسیا میگه به سکو نشینی پرسپولیس افتخار میکنم! (157664)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۲:۲۴
مجیدی یه وطن فروشه انگار یادتون رفته تو بازی پرسپولیس با یه تیم عربی چه حرکت زشتی کرد و خودشو تو حداقل 2/3 مردم ایران منفورترین بازیکن کرد (157810)
ایرانی
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۴:۰۸
تا به حال آزمایشهایی که از بازیکنان می گرفتند از نوع ساده بود و امکان دست بردن در آنها وجود داشته است اما تصمیم فدراسیون فوتبال به گرفتن تست خون همزمان شده با بحث خداحافظی فرهادمجیدی و این مشکوک بنظر میاد (157184)
دوپینگ جک تری 3
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۴:۰۹
تا به حال آزمایشهایی که از بازیکنان می گرفتند از نوع ساده بود و امکان دست بردن در آنها وجود داشته است اما تصمیم فدراسیون فوتبال به گرفتن تست خون همزمان شده با بحث خداحافظی فرهادمجیدی و این مشکوک بنظر میاد (157185)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۴:۲۸
زرنگ ترین بازیکن ایران که دم به تله نمیده
این دفعه هم تابلو شده سریع خدافظی میکنه (157193)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۴:۳۴
متاسفانه ما عادت بدی داریم که در سالهای پایانی فوتبال اسطوره هایمان را آزرده خاطر میکنیم ایام پایانی فوتبال علی دایی را بخاطر بیاوریم که چگونه با این اسطوره برخورد کردیم اینک نیز در سال پایانی با فرهاد مجیدی برخورد ناشایستی در حال انجام است
درود براسطوره های ورزش ایران اعم از آبی یا قرمز یا سایر رنگها (157198)
یه مــــــــــــــرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۰۴
مهدی مهدوی کیا یادته؟ در آخرین بازی چه ظلمی در حقش کردن. (157235)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۸:۴۵
بابا کلمه اسطوره لغت مقدسی است الکی خرج وبی ارزشش نکنین .مگ دنبال توپ دویدن اسطوره می سازه داشتن اخلاق مردانگی کلام خوب داشتن خصایص انسانی زیبااسطوره می سازه.اشکال ما ایرانی ها اینست که بیشتر از وجود هر کس او را بالا می بریم بت می کنیم.زیر توپ زده میلیاردی پولشو گرفته و حالشم برده و خواهد برد دل سوختن نداره .باید ناراحت تحصیلکرده های بیکار جامعه و جوانان افسرده جامعه بود.اما یادمان باشدمهدوی کیا واقعا انسان بزرگیست. (157531)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۳۵
کاپیتان کیا شرمنده ایم و بس!اما جای تو بری همیشه تو قلب ماست ... (157668)
مجيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۴:۳۷
من يك پرسپوليسي دو اتيشه هستم ولي فرهاد مجيدي را به خاطر اخلاق و تكنيكش خيلي دوست دارم . كاش اقا فرهاد به پرسپوليس مي آمد . (157199)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۶:۵۵
دروغ نگو استقلالی (157382)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۰۶
فدراسیون همیشه برای اینکه آبروریزی نشود در همه بازی ها از مجیدی تست دوپیک میگرفت چون اطمینان داشت بازیکن سالمی است حالا هم برای اینکه به محبوبیت اون خدشه وارد کند راه تخریب رو در پیش گرفته است همون کاری که با بقیه چهره های محبوب میکنند. (157244)
بهاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۱۸
تانباشدچیزکی مردم نگویند چیزها" مجیدی اگه کسی بود حسرت اروپا به دل راهی امارات نمیشد..هرآدم عاقلی میدونه بادوپینگ سرپا بوده و حالاهم داره در میره مافیای دوپینگ... (157269)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۲۲
ذکر دو مطلب لازم است
اولا گفته می شود در امارات که اقای مجیدی هم سالها انجا بوده بازیکنان از داروهای بسیار پیشرفته و ناشناخته برای دوپینگ استفاده می کنند
دوم انکه مجیدی بار ها در این سن و سال نزدیک به چهل سال حتی در دقایق پایانی بازی موفق می شد بازیکنان جوان را در کورس ها جا بگذارد
به هر حال امیدواریم که دوپینگ ایشان صحت نداشته باشد (157272)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۰۲
آخه یه بچه ام میتونه بفهمه ایشون دوپینگ میکنه ، ما اون موقع که مجیدی جوون بود هیچی ازش نمیدیدیم حالا سر پیری مثل اسب میدوه ، (157389)
!>>خروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۳۵
در اینکه کمیته با فرهاد لج داره پرواضح است و خوب یادمه همیشه از فرهاد تست میگرفتن

اگه از تیم پرسپلیس تست بگیرن که کل تیم قرمز منشوری میشن (157440)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۲۷
کاری به پرسپولیس و استقلال ندارد حرکت غیر ورزشی از هر طرفی که باشد محکوم است (157718)
آبتین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۱۹
با اینکه یه پرسپولیسیه دو آتشه هستم اما از ته دل واسه خداحافظی فرهاد مجیدی ناراحت شدم. این جور بازکنا فراتر از رنگ و تیم هستند. اما ناراحتی بیشترم مال وقتیه که شایعه‌های الکی به وجود می‌آید. فرهاد مجیدی این همه تست دوپینگ داده و همیشه جوابش منفی بوده و واقعا احتیاجی به این کارا نداشت.
ان شاا... هرجاهست و وارد هر کار دیگه ای شد موفق و سلامت باشه. (157567)