به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۱۹۲۹۸۲
سرکوب اعتراض‌ها در شهرک شهید چمران

نماینده ماهشهر: کشتار دستجمعی را تکذیب می‌کنم

نماینده ماهشهر: کشتار دستجمعی را تکذیب می‌کنم
گروه سیاسی: نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت خبری مدآرا با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر کشتار دست جمعی مردم معترض در نیزارهای شهرک جراحی ماهشهر گفت: چنین اتفاقی غیر ممکن است.
علی گلمرادی، ادامه داد: به دلیل شهرک های اقماری و مناطق حاشیه نشین و صنایع پتروشیمی شهرک هایی در ماهشهر شکل گرفته است که به دلیل انشعابات تحت العرضی نیزار های زیادی در نقاط مختلف وجود دارد. بنده هم اکنون در حوزه انتخابیه حضور دارم و به شدت این موضوع را تکذیب می کنم. گلمرادی با اشاره به انتظارات مردم ماهشهر از مسئولین گفت: انتظار داریم که در بعد زیست محیطی و بحث امکانات، خدمات و رفاهیان با توجه به فعالیت گسترده اقتصادی و صنعتی که در این منطقه انجام می شود در قالب مسئولیت های اجتماعی توجه و رسیدگی شود.
وی ادامه داد: واقعا منطقه از لحاظ امکانات در فقر هستیم و فاصله و شکاف خیلی زیادی بین توانمندی ها و ظرفیت های ثروت آفرین و امکانات و خدمات شهری و روستایی موجود در سطح منطقه که انتظار داریم که مسئولین به ان توجه داشته باشند.

واکنش معاون سیاسی وزارت کشور به خبری درباره سرکوب معترضان در ماهشهر
از صبح امروز اخباری در شبکه های مجازی درباره نحوه برخورد نیورهای امنیتی با معترضان در نیزارهای اطراف شهرک شهید چمران ماهشهر منتشر شده است که جمال عرف، معاون سیاسی وزارت کشور صبح امروز در پاسخ به همین سوال به  سایت دیده بان ایران گفت: تاکنون اخباری در این رابطه به دست ما نرسیده و ما از فرماندری منطقه پیگیر این موضوع خواهیم بود.
برچسب ها: نماینده ماهشهر