به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۱۹۳۸۰۵

کار سخت تراکتور برای خروج از بحران

گروه ورزشی: هفته پانزدهم لیگ برتر با برگزاری ۳ دیدار مهم برای مدعیان این رقابت‌ها آغاز می‌شود.
کار سخت تراکتور برای خروج از بحران
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها دو تیم مدعی سپاهان و شهرخودرو و تیم بحران‌زده تراکتور به مصاف رقبایشان می‌روند.

نساجی - شهرخودرو؛ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، ساعت ۱۵
شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم شهر خودرو هفته گذشته - در دیداری که صحنه‌های بحث‌برانگیز داوری داشت - شانس پیروزی مقابل یکی از رقبایشان یعنی سپاهان را داشتند اما تنها یک تساوی عایدشان شد.شهر خودرو این هفته هم دیدار سختی مقابل نساجی خواهد داشت؛ دیداری که در قائم‌شهر برگزار می‌شود و نساجی‌چی‌ها ثابت کردند که به کمتر تیمی در بازی‌های خانگی باج می‌دهند. شاگردان رضا مهاجری حتی دو هفته پیش توانستند سپاهان را هم متوقف کنند و ممکن است این اتفاق برای شهرخودرو هم بیفتد.در حال حاضر شهرخودرو با ۲۴ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و در صورت پیروزی مقابل نساجی، شانس رسیدن به صدر جدول رده‌بندی را دارد. نساجی هم با ۱۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

تراکتور - فولاد؛ ورزشگاه یادگار امام تبریز، ساعت ۱۵:۳۰
این دو تیم از نظر ثبات شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند. تراکتور پنج هفته است که نتوانسته طعم برد را بچشد و در این مدت به تیم‌های مدعی استقلال و سپاهان باخته و مقابل شاهین قعر نشین امتیاز داده است. همین نتایج ضعیف منجر به قطع همکاری دنیزلی و تراکتور شد. این تیم با باخت به ماشین‌سازی در هفته گذشته نشان دادند که به طور کامل در بحران است.از طرفی فولاد امسال نتایج قابل قبولی گرفته و توانسته با جواد نکونام جز تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی باشد. با این اوصاف باید دید که بحران تراکتور ادامه خواهد داشت یا می‌تواند با پیروزی مقابل فولاد تا حدودی از مهلکه‌ای که در آن گیر کرده، خارج شود.در حال حاضر فولاد با ۲۳ امتیاز در رده پنجم و تراکتور با ۱۸ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

سپاهان - پیکان؛ ورزشگاه نقش جهان، ساعت ۱۶:۴۰
سپاهان برای حفظ روند بدون باختش در لیگ‌برتر باید به مصاف پیکانی برود که هفته قبل توانست استقلال بدون استراماچونی را در دقایق پایانی متوقف کند.نمایش پیکان مقابل استقلال و پرسپولیس نشان داده که این تیم در مصاف با مدعیان دست و پا بسته نیست و با این اوصاف احتمالا سپاهان کار سختی مقابل شاگردان فرکی خواهد داشت.در حال حاضر سپاهان با ۲۵ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به استقلال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و پیکان با ۱۳ امتیاز در جایگاه یازدهم است.
مرجع : ایسنا