به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۱۹۴۴۰

ستايش​كوچولو رازقتل​پدر را در دادگاه​فاش​كرد

گروه حوادث: راز قتل مرد جوان از سوي همسرش با شهادت دختر چهارساله‌شان در جلسه دادگاه فاش شد.
ستايش​كوچولو رازقتل​پدر را در دادگاه​فاش​كرد
در‌این پرونده آرزو متهم است سال گذشته همسرش به نام رضا را با ضربه چاقو به قتل رسانده است. راز‌این جنایت 20 مردادماه سال 91 در تماس امدادگران اورژانس با پلیس فاش شد. تیم جنایی پس از حضور در محل با جسد رضا در حالی‌که از ناحیه پا دچار خونریزی شدید شده بود، روبه‌رو شدند. آرزو در همان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت: روز حادثه سر مزار برادرم رفته بودم که پس از برگشت، رضا به‌این موضوع اعتراض کرد به همین خاطر با هم درگیر شدیم. او از آشپزخانه کاردی برداشت و به تعقیب من پرداخت که در یک لحظه چاقو از دستش افتاد و من با آن ضربه‌ای به پایش زدم اما قصد قتل او را نداشتم.

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که صبح روز گذشته آرزو به ریاست قاضی عزیزمحمدی پای میز محاکمه قرار گرفت. در ابتدای جلسه مادر مقتول برای عروس خود تقاضای قصاص کرد. آرزو نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه با رد اتهامش، گفت: روز حادثه وقتی از خانه مادرم برگشتیم رضا با من درگیر شد و با چاقو به طرفم حمله کرد. من هم در دفاع از خود به صورت او چنگ انداختم که همسرم با کاردی که در دست داشت ضربه‌ای به پای خودش وارد کرد. رئیس دادگاه سپس از دختر چهارساله‌این زوج خواست در جلسه دادگاه حاضر شود که دختر خردسال مدعی شد مادرش با چاقو به پای پدرش ضربه وارد کرده است. پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.
مرجع : روزنامه قانون

...توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۵:۳۰
امان از خیانت زوجین به هم در خانواده (158413)
معمـــــار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۲۰:۱۲
چه ربطی داره؟
اصلاً خوندی موضوع رو که چشم بسته نظر میدی؟؟؟؟ (158614)
۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ۰۷:۴۴
فکر کنم یه جا دیگه یه چیزی راجع به خیانت خوندی و نظرتو اومدی اینجا دادی!! توسی عزیز متن رو بخون بعد نظر بده!!!! (158852)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۵:۳۱
این چیزها فقط توی ایران دیده میشود.چرایک دختربچه باید درچنین دادگاهی حاضر شود؟!!ازهمه بدتراینکه چراباید به صحبتهای یک بچه که درآن موقع 3ساله بوده وبه احتمال خیلی زیاد دراین مدت با خانواده داغداروکینه داره پدریش زندگی کرده،مورد استناد قرار گیرد.اگرروزی مادراین بچه قصاص شود،واقعا چه برسر این دختردرآینده باعذاب وجدان شدید وغم بی پدرومادری خواهد آمد؟! (158415)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۸:۲۸
شهادت کودکان وقتی پرونده به بن بست می رسد همه جای دنیا مرسومه. بعضی ها طوری از "همه جای دنیا همه جای دنیا" حرف می زنند که انگار ابن سینا یا علامه دهر هستند. (158544)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۲۱:۰۶
شما مثل اینکه خیلی از همه دنیا اطلاعات دارید ولی موندم چطور مسلمانی هستید که از قوانین اسلام خبر نداری!!!!؟ شهادت فرد نابالغ هیچ ارزش حقوقی و قضایی ندارد مسلمان. (158660)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۲۱:۴۴
اشتباه مثبت دادم در هیچ جای دنیا بنا بر حرف یک بچه تکلیف زندگی یک فرد رو مشخص نمی کنن (158683)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۵:۳۵
ستایش چی میشه؟؟؟؟ آیندش؟؟؟؟ فردا؟؟؟لابد باید از تو خیابونها جمع بشه؟؟ (158422)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۵:۵۷
نمی دونم شهادت کودک 4 ساله درست است یا نه! اونهم در شرایطی که احتمالا مدتهاست با خانواده پدریش زندگی می کند و در آینده هم مدام با خودش خواهد گفت که مادرم با شهادت من اعدام شده! (158437)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۱۷:۱۱
آیا در قانون شهادت بچه 4 ساله نافذ است ؟ مگر نه این است که شاهد بایستی عاقل وبالغ باشد ؟ (158498)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۲۳:۵۵
وقتی می گم تو ایران قانون انتقام گیره نه عدالت خواه ، شاهدش همین نوع ماجراهاست . بچه ی 4 ساله رو فقط به خاطر اینکه مادرش را راحت اعدام کنند می آرند شهادت . قاضی های ما هم فقط شدن ابزار انتقام و از قبل هم حکمشون معلومه (158789)
محمد صداقت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ۰۵:۴۱
این ازوظایف روسای قوه قضاییه ،مجریه،مقننه،فقهاست که عدالت را در جامع گسترش دهند نه اینکه سکوت کنند.... (158845)