به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۱۹۴۴۳۸

عرضه ایرپادهای اپل دو برابر می‌شود

گروه فناوری: تحلیلگران برآورد و اعلام کرده‌اند که عرضه ایرپادهای بی‌سیم اپل در سال آینده دو برابر شده و به ۸۵ میلیون دستگاه افزایش پیدا کند.  
عرضه ایرپادهای اپل دو برابر می‌شود
ایرپاد اپل نام هدفون‌های بی‌سیم اپل است که از نوع داخل گوشی بوده و میزان بیس و قدرت بالا را برای کاربران ارایه می‌کنند. این هدفون بی‌سیم دارای دو گوشی جدا از هم است که هر کدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ی بلندمدت از آن هیچگونه احساس خستگی یا درد در قسمت گوش خود نکنید.این هدفون می‌تواند تا پنج ساعت شمارا در پخش موسیقی تنها با یک بار شارژ همراهی کند. این هدفون‌های بی‌سیم همچنین به بلوتوث مجهز هستند تا به سایر دستگاه‌های الکترونیکی کاربر متصل شوند.این محصولات به تازگی از سوی کاربران و علاقمندان مورد استقبال و توجه بی‌نظیری قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که در سال‌های آتی تبدیل به یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات اپل خواهد شد.بر اساس گزارش وب سایت Livemint، تونی ساکوناگی به عنوان یکی از تحلیلگران ارشد موسسه تحقیقاتی برنشتاین در یادداشتی پیش‌بینی کرده است که ایرپادهای اپل در سال ۲۰۲۰ با رشد و افزایش قابل توجهی روبرو خواهند شد و تحت تاثیر تقاضای بالای مشتریان و کاربران، عرضه آن نیز دو برابر خواهد شد.

وی در ادامه اظهارات خود همچنین خاطرنشان کرده است که عرضه و فروش ایرپادهای اپل به ۸۵ میلیون دستگاه خواهد رسید و درآمدی بالغ بر ۱۵ میلیارد دلار را برای این شرکت به ارمغان خواهد آورد.وی افزود: سال جاری میلادی اپل توانسته به میزان شش میلیارد دلار ایرپاد را در بازارهای جهانی به فروش رسانده، رقمی که در سال آینده می تواند دو برابر شود.   وی همچنین پیش بینی کرده است که در صورت تداوم این روند صعودی و عملکرد موفقیت آمیز تا سال ۲۰۲۱ میلادی، ایرپاد تبدیل به سومین تجارت بزرگ اپل خواهد شد.هرچند که وی در گزارش تحلیلی خود به نکته اشباع بازار و احتمال نزولی شدن بازار فروش این محصول نیز اشاره کرده که احتمالا این اتفاق در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ میلادی رخ خواهد داد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: اپل