به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ساعت ۰۲:۳۵
کد مطلب : ۱۹۴۷۱
رونالدو برای من هم سطح مسی است

عذرخواهی‌سپ‌بلاتر به خاطر تمسخررونالدو

گروه ورزشي: رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا، پس از سخنان تمسخرآمیزش در مورد کریستیانو رونالدو با نوشتن نامه‌ای به رئیس باشگاه رئال مادرید بابت این اظهارات عذرخواهی کرد.
عذرخواهی‌سپ‌بلاتر به خاطر تمسخررونالدو
سپ بلاتر روز جمعه و در دانشگاه آکسفورد، در پاسخ به سوالی در مورد مقایسه بین رونالدو و مسی گفت بود: یکی از این دو بیش از دیگری وقت‌ خود را به آرایش موهایش اختصاص می‌دهد. او در این جلسه درباره ستاره‌‌های دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا گفته بود: لیونل مسی پسر خوبی است که هر پدر و مادری دوست دارد که او را در خانه اش داشته باشد، او خیلی سریع و سرزنده است و خیلی خوب بازی می‌کند. در عین حال او مرد خوبی است برای همین همه به او رای می‌دهند. وی افزوده بود: ولی رونالدو مثل یک فرمانده در زمین بازی است، داشتن فرماندهانی اینچنین به فوتبال کمک می‌کند و به آن سر زندگی مي‌دهد.

بلاتر در این نامه برای رئیس باشگاه رئال مادرید توضیح داده منظور او از اظهارنظرش در مورد رونالدو تنها سرگرم کردن بوده است. بلاتر همچنین در نامه اش تاکید کرده که احترام زیادی برای ستاره رئال مادرید قایل است: می‌خواهم در این خاطر نشان کنم که کریستیانو رونالدو برای من هم سطح لیونل مسی است و هر دو این بازیکنان در نوع خود بی نظیر و فوق العاده هستند. من از اینکه اتفاق رخ داده در دانشگاه باعث ناراحتی بسیاری شد متاسفم و از بابت آن عذرخواهی می‌کنم.

پیش از این باشگاه رئال مادرید در واکنش به اظهارنظر سپ بلاتر، آن را بی احترامی دانسته و خواستار تکذیب آن شده بود. کریستیانو رونالدو هم در واکنش به اظهار نظر سپ بلاتر در صفحه فیس بوک خود نوشته بود: این موضوع به وضوح احترام و توجه فیفا را نسبت به من، باشگاه و کشورم نشان می‌دهد.

محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ۰۸:۱۶
مسی اصلا قابل مقایسه با رونالدو بزرگ نیست

فقط رونالدو

بارسا هم مثل استقلال باند داره تو فیفا و یوفا (158861)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ۱۱:۴۵
مشک انست که خود ببوید نه انکه عطار بگوید (158970)