کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همسرکُشی در توهمِ صدا‌های مرموز

شرق , 8 دی 1398 ساعت 10:28

گروه حوادث: مردی که همسرش را به قتل رسانده است اعتراف کرد با تصور اینکه همسرش قصد قتل او با غذای مسموم را دارد، دست به جنایت زد.


مردی بعدازظهر سه‌شنبه ۲۶ آذر با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و گفت: پسرم همسرش را کشته است.مأموران به محل قتل که طبقه چهارم ساختمانی در شمال تهران بود، رفتند و جسد زن ۳۷ ساله را در حالی یافتند که لباسی سرمه‌ای‌رنگ کنارش افتاده و بر اثر خفگی به قتل رسیده بود. پدرشوهر مقتول در تحقیقات اولیه به مأموران گفت: پسر و عروسم ۱۲ سال بود ازدواج کرده بودند و دو فرزند داشتند. اما از هفت ماه پیش دچار اختلاف‌هایی شده بودند و دعوا و درگیری داشتند.پسرم می‌گفت: زنش در غذایش قرص می‌ریخته تا او را بکشد. امروز ظهر پسرم به خانه ما آمد، گریه کرد و گفت: زنش را کشته است. بعد هم بچه‌ها را به من داد و برای خرید سیگار بیرون رفت. به خانه آن‌ها در طبقه پایین رفتم و با جسد عروسم روبه‌رو شدم.

مأموران در پی این اظهارات در محل مستقر شدند و به محض اینکه مرد جوان وارد خانه شد، او را بازداشت کردند.این در حالی بود که موضوع به ساسان غلامی بازپرس کشیک قتل تهران گزارش شده و او با حضور در محل تحقیقات را زیر نظر گرفته بود. متهم ۴۱ ساله در بازجویی اولیه گفت: مدتی بود فهمیده بودم همسرم قصد جانم را دارد و در غذایم دارو و سم می‌ریزد.همین باعث بروز اختلاف‌هایی میان ما شد و با شک و ترس غذا می‌خوردم.حتی این سوءظن‌ها باعث شده بود بی‌خوابی‌های شبانه به سرم بزند. شب قتل هم دوباره با هم درگیر شدیم و ساعت پنج صبح او را خفه کردم. با بیدارشدن بچه‌ها آن‌ها را به پدرم سپردم و به او گفتم زنم را کشته‌ام و بعد رفتم سیگار بخرم. وقتی دوباره به خانه آمدم پلیس مرا بازداشت کرد.

این مرد روز گذشته برای ادامه تحقیقات در دادسرای جنایی تهران حضور یافت و توضیحات بیشتری درباره قتل و انگیزه‌اش از قتل داد.او گفت: مدتی بود صدا‌هایی می‌شنیدم و آن صدا‌ها به من می‌گفت: همسرم در غذای من دارو و سم می‌ریزد. حتی همسرم چند بار که به او گفتم چرا این کار را می‌کند قهر کرد و به خانه پدرش رفت و بعد از مدتی با میانجیگری بازگشت.او چند روز قبل دوباره به خانه بازگشته بود که او را کشتم. آن روز صبح بیدارش کردم و گفتم صدا‌ها به من می‌گویند تو در غذایم دارو ریختی، چرا این کار را می‌کنی؟ او به من گفت: دیوانه شده‌ای. من عصبانی شدم و او را کشتم. بعد از قتل دیگر صدا‌ها را نمی‌شنوم.بنا بر این گزارش متهم از سوی بازپرس پرونده برای بررسی سلامت روان به پزشکی قانونی معرفی شد.


کد مطلب: 194795

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/194795/همسرک-شی-توهم-صدا-های-مرموز

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir