کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرسپولیس هنوز تیمی نشده که من می‌خواهم

اظهارات تازه علي دايي در باره پرسپوليس

تسنیم , 9 آبان 1392 ساعت 21:14

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر دست من بود می‌خواستم سرمربی الوند بخشیده شود.


علی دایی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با الوند همدان اظهار داشت: مطابق معمول بازی‌های جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. هیچ تیمی از قبل بازنده نیست و نتایج هفته گذشته جام حذفی نشان داد که تیم‌های لیگ یکی از انگیزه بالایی برای درخشش در جام حذفی برخوردارند. وی افزود: تیم الوند هم از این قضیه مستثنی نیست و هفته گذشته موفق شد استقلال صنعتی خوزستان را از دور رقابت‌ها حذف کند. کار سختی برابر این تیم داریم و به بچه‌ها گفته‌ام که این بازی را جدی بگیرند. مطمئنا اگر خودمان باشیم و تمریناتی که در چند ماه اخیر انجام داده‌ایم را در مسابقه پیاده کنیم با صحبت‌هایی که با بازیکنان کرده‌ام می‌توانیم این بازی را ببریم. ما می‌خواهیم در جام حذفی بدرخشیم و قهرمان شویم.

دایی در پاسخ به این سوال که در بازی فردا از بازیکنان اصلی استفاده خواهد کرد یا بازیکنان ذخیره را می‌فرستد، گفت: ما بازیکن اصلی و غیراصلی نداریم. ما به تمام بازیکنان‌مان نیاز داریم و از همه آنها استفاده می‌کنیم. ترکیب تیم بستگی به شرایط دارد و مطمئنا فردا از بهترین ترکیب استفاده خواهیم کرد تا نتیجه لازم را بگیریم. همه بازیکنان تیم ما اصلی هستند و غیراصلی نداریم. همه آنها در تمرینات خوب کار می‌کنند و فردا این موضوع را نشان خواهند داد.

وی با بیان اینکه در بازی فردا محروم نداریم، خاطر نشان کرد: چند بازیکن مصدوم داریم که شرایط آنها را می‌سنجیم تا ببینیم می‌توانند فردا به ما کمک کنند یا نه؟ پیام صادقیان دیروز با ما تمرین نکرد و قاسم دهنوی نیز مریض شده است. یکی، دو بازیکن دیگر نیز مشکلاتی دارند که باید در تمرین امروز ببینیم که چه شرایطی خواهند داشت و بعد درباره آنها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه مشکلات مالی اخیر و حاشیه‌های اطراف باشگاه روی بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود یا خیر، عنوان کرد: مطمئنا این مسئله بی‌تاثیر نیست. بازیکن باید فکر راحتی داشته باشد تا بدون مشکل بازی کند. باشگاه هم باید طبق قراردادی که با بازیکن بسته پول او را سرموقع پرداخت کند. در این مدتی که من در پرسپولیس هستم رویانیان همیشه تنها بوده و به تنهایی نمی‌توان پرسپولیس را ساپورت کرد. از هیئت مدیره می‌خواهم که به سردار کمک و منابع مالی را تامین کند تا پرسپولیس مشکلی نداشته باشد. متاسفانه وزیر ورزش هم انتخاب نشده است. تیم ما دولتی است و دولت باید از این تیم حمایت کند. وقتی سرپرستی تیم‌هایی برعهده دولت است این وظیفه دولت است که به تیم‌ها کمک کند. ما شرایط سختی را گذرانده‌ایم و 2 سال پرسپولیس خوب نبود و امسال نیز شرایط سختی داریم.

دایی اضافه کرد: شرایط تیم ما این فصل سخت است و بعضی‌ها دوست ندارند که این تیم نتیجه بگیرد این موضوع وجود دارد و می‌دانم که چه کسانی نمی‌خواهند ما نتیجه بگیریم. می‌خواهند مقابل علی دایی و ایده‌های او را بگیرند تا موفق نشود. در این چند وقت فشار زیادی روی ما بوده و حاشیه‌های زیادی در اطراف ما به وجود آمده تا موفق نباشیم. از باشگاه می‌خواهم کمک کند تا این حاشیه‌ها جمع و جور شود. اکنون تیم پرسپولیس خوب بازی می‌کند اما هنوز آن تیمی نشده که من می‌خواهم. مطمئنا اگر باشگاه کمک کند تا این مسائل جمع شود و به تیم ضربه نخورد بهتر از این هم خواهیم شد.

وی درخصوص محرومیت سرمربی تیم فوتبال الوند همدان نیز گفت: ما کاری به این مسائل نداریم اما اگر دست من بود می‌خواستم که سرمربی الوند روی نیمکت بنشیند. از سازمان لیگ و فدراسیون می‌خواهم که اگر می‌شود آقای طلایی‌منش را ببخشند تا در بازی فردا روی نیمکت بنشیند. سرمربی پرسپولیس افزود: من الان این خبر را شنیدم و نمی‌دانستم که ایشان برای بازی فردا محروم هستند. باز هم می‌گویم که اگر دست من بود می‌خواستم که ایشان بخشیده شود چون ما می‌خواهیم تیمی که مقابل ما قرار می‌گیرد با تمام قوا حاضر شود تا بتوانیم توانایی‌هایمان را نشان دهیم. ما کاری به این مسائل نداریم و محرومیت سرمربی الوند ارتباطی با ما ندارد.


کد مطلب: 19549

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/19549/اظهارات-تازه-علي-دايي-باره-پرسپوليس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir