به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۹
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۱۹۵۵۸۵

ترانه علیدوستی به سیم آخر زد: ما شهروند نیستیم!

ترانه علیدوستی به سیم آخر زد: ما شهروند نیستیم!
گروه هنری: ترانه علیدوستی بازیگر سرشناس سینمای ایران در اقدامی ناباورانه پست زیر را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد. پستی که ممکن است برای او گران تمام شود. او نوشت: «مدت‌ها با این خیال جنگیدم و نخواستم بپذیرم؛ ما شهروند نیستیم. هیچ‌وقت نبودیم. ما اسیریم. میلیون‌ها اسیر.»

پرستو صالحی (بازیگر سینما) نیز در پست اینستاگرامی نوشت: دیشب مقابل دانشگاه امیرکبیر گاز اشک آور زدید، نیازی نبود ما مردم سالهاست خون گریه می کنیم !!! متاسفانه هر وقت حرف زدیم بستنمون به انگلیس و آمریکا و ... هر وقت اعتراض کردیم شدیم اغتشاشگر.
امروز قرار بود فقط عزاداری کنیم برای یک اشتباه نابخشودنی ، تجمع برای اعلام همدردی با خانواده هایی که عزیزانشون قربانی بازی های سیاسی شدند، نمی دونم تا کی و کجا می خوان پیش برن!؟ می تونستن شرایط رو امروز فراهم کنند تا ما هم عزاداریمون و بکنیم ولی اینجا عزاداری هم گزینشی انجام میشه!!! در آخر من پرستوی صالحی نه دست به دست کشورهای دیگه میدم برای نابودی وطن و هموطنم نه در برابر شما سکوت می کنم، نه قصد مهاجرت دارم نه فرار، هستم کنار مردمم و صدای مردمم میشم هرجا که لازم باشه این حق قانونی منه و این انگ ارتباط با سفارت انگلیس رو برنمی تابم، اونایی که این بازی و راه انداختین ثابت نکنین بی شرف عالمین
برچسب ها: ترانه علیدوستی