به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۱۹۷۸۰۴

پرسپولیس به دنبال تثبیت صدرنشینی

گروه ورزشی: هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری سه دیدار به پایان می‌رسد.
پرسپولیس به دنبال تثبیت صدرنشینی
به گزارش ایسنا، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (شنبه) با برگزاری سه دیدار به پایان می‌رسد و در مهمترین بازی، تیم صدر نشین جدول در آبادان میهمان صنعت نفت این شهر خواهد بود.
صنعت نفت آبادان - پرسپولیس
صنعت نفت آبادان که نیم فصل دوم را با شکست دو بر صفر برابر نفت مسجدسلیمان آغاز کرده، حالا در هفته هجدهم باید در خانه از پرسپولیس میزبانی کند.  شاگردان دراگان اسکوچیچ که حالا با تزریق پول، اوضاع مالی بهتری را تجربه می‌کنند، امید زیادی دارند تا با شکست تیم صدر نشین جدول، در کورس قهرمانی باقی بمانند. در مقابل پرسپولیسی‌ها که با سرمربی جدید خود بر شیرینی را برتر تراکتور در کارنامه خود ثبت کردند، با تمام نفرات به مصاف تیم آبادانی می‌روند تا با کسب پیروزی علاوه بر تثبیت جایگاه خود در صدر جدول، با روحیه مضاعف خود را برای داربی ٩١ آماده کنند. پیش از این دیدار اخبار درباره محرومیت شجاع خلیل زاده به گوش رسید اما در نهایت کمیته انضباطی محرومیت این بازیکن را لغو کرد تا مدافع پرسپولیس بتواند تیمش را در آبادان همراهی کند. طبق برنامه قرار است دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت ١۵ در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شود.
نکته قابل توجه درباره شرایط این روزهای نفت آبادان، نارضایتی اسکوچیچ و زمزمه‌های مربوط به جدایی او از این تیم است که شاید بعد از مصاف با پرسپولیس رنگ واقعیت به خود بگیرد.
شهر خودرو - ماشین سازی
شهر خودرو که با هدایت گل‌محمدی نیم فصل نخست را در کورس قهرمانی بود، حالا با جدایی سرمربی موفقش، شرایط جدیدی را تجربه می‌کند. این تیم با هدایت مجتبی سرآسیایی نیم فصل دوم را با تساوی بدون گل برابر شاهین شهرداری بوشهر آغاز کرد و حالا در دومین بازی باید در خانه از ماشین سازی تبریز میزبانی کند. این تیم چند روز پیش از این در دو بازی پلی‌آف در لیگ قهرمانان آسیا موفق ظاهر شد تا برای اولین‌بار راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.در مقابل ماشین سازی تبریز که با ٢٣ امتیاز در رده نهم جدول است، نیم فصل دوم را با تساوی مقابل سپاهان آغاز کرده است و حالا امیدوار است تا با برتری برابر میزبانش، خود را به تیم‌های بالا نشین جدول نزدیک کند. این دیدار قرار است از ساعت ١۵:١۵ در ورزشگاه امام رضا مشهد آغاز شود.
استقلال - نفت مسجدسلیمان
در آخرین دیدار هفته هجدهم، شاگردان فرهاد مجیدی باید در ورزشگاه آزادی از نفت مسجدسلیمان پذیرایی کنند. استقلالی‌ها که با شماره هفت محبوب خود، روز های شیرینی را تجربه می‌کنند، چند روز قبل در شرایطی که سفرهای طولانی انجام داده بودند، برابر الکویت و الریان قطر به برتری پر گل رسیدند تا خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ببینند. استقلالی‌ها که با جذب یک مدافع بلغاری تیم خود را تقویت کرده‌اند قطعا برای کسب پیروی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌روند تا با کم کردن فاصله خود با صدر جدول، خود را آماده داربی کنند.
در مقابل نفت مسجدسلیمان که با کمک مسئولان شهرشان، از مشکلات مالی فاصله گرفته‌اند، روزهای خوبی را با هدایت مهدی تارتار تجربه می‌کنند و امیدوارند تا با کسب پیروزی برابر استقلال، به تیم‌های بالا نشین جدول نزدیک شوند. طبق برنامه قرار است این دیدار از ساعت ١٧ در ورزشگاه آزادی برگزار شود.