به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۱۹۸۳۲۱

موتور گلزنی زاهدی همچنان روشن است

گروه ورزشی: مهاجم ایرانی المپیک دونتسک اوکراین در بازی های دوستانه این تیم در ترکیه همچنان روند خوب گلزنی اش را حفظ کرده است.
موتور گلزنی زاهدی همچنان روشن است
به گزارش "ورزش سه" ، شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک که در لیگ اوکراین مشغول به کار است این روزها با این تیم در کشور ترکیه اردویی را برگزار کرده اند تا آماده ادامه رقابت های فوتبال این کشور شوند.
المپیک دونتسک که در آنتالیا ترکیه به سر می برد در مرحله اول اردوی خود در این کشور 5 بازی تدارکاتی مقابل تیم های ویترول، صبائیل، کورونا، اسپارتاک ترناوا و اسپارتاک سوبوتیکا انجام داده که در همه این مسابقات موفق به پیروزی شده است.نکته جالب در این بازی های دوستانه گلزنی شهاب زاهدی و حفظ روند خوبش در لیگ اوکراین است که با حضور فیکس در 5 بازی انجام شده در 4 بازی موفق به گلزنی شده است. مهاجم ایرانی المپیک بعد از تعویض سرمربی این تیم و حضور در ترکیب اصلی موفق شد در نیم فصل نخست و در چند بازی آخر که فرصت بازی پیدا کرد 3 گل به ثمر برساند. به این شکل شهاب زاهدی نشان داد که با حفظ روند خوبش در نیم فصل دوم نیز یکی از مهره های اصلی سرمربی المپیک خواهد بود.طبق اعلام باشگاه المپیک دونتسک این تیم در مرحله دوم اردوی خود در آنتالیا قرار است 5 بازی تدارکاتی دیگر داشته باشد که این بازی ها طبق برنامه ریزی انجام شده با تیم های لوکومتیو بلغارستان، دراورز مقدونیه، ریسینگ لوکزامبورگ، باتومی گرجستان و کایسر قزاقستان خواهد بود.