به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۱۹۸۳۸۹

تلاش شبانه‌روزی برای رساندن دیاباته به دربی

گروه ورزشی: به گفته کادرپزشکی استقلال دیاباته به دربی نمی‌رسد، اما اخبار ضد و نقیضی درباره حضور این بازیکن در دربی به گوش می‌رسد.
تلاش شبانه‌روزی برای رساندن دیاباته به دربی
شیخ دیاباته بازیکن گلزن و تاثیرگذار استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان دچار مصدومیت از ناحیه عضله چهارسر ران شد، که برای بهبودی مصدومیتش حداقل دو هفته زمان لازم است، اما مجیدی در کنفرانس خبری بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان اعلام کرد دیاباته مشکلی برای بازی در دربی ندارد.روز بعد از بازی، دکتر ستوده پزشک استقلال بعد از دریافت جواب آزمایش MRI به طور قطع اعلام کرد که دیاباته در دربی حضور نخواهد داشت. با این حال اخبار ضد و نقیضی در مورد این بازیکن اهل کشور مالی به گوش می‌رسد که احتمال حضور دیاباته برای همراهی استقلال در دربی را افزایش داده است. البته این خبرها به گونه‌ای است که دیاباته شاید بتواند حداقل برای یک نیمه آبی‌پوشان را همراهی کند و مهیای حضور کامل در میدان نیست.

دیاباته در نیم فصل اول هم قبل از بازی با شهرخودرو دچار مصدومیت بود که با تلاش کادرپزشکی به این بازی رسید و اتفاقا گل مهمی هم برای استقلال زد. حال باید دید با توجه به صحبت‌های مجیدی مبنی بر بازی کردن دیاباته در دربی و تلاش پزشکان استقلال این بازیکن به دربی خواهد رسید یا خیر.گفتنی است یک منبع آگاه در باشگاه استقلال ظهر امروز (دوشنبه) به خبرنگار میزان گفت: وضعیت دیاباته به شکلی پیش می‌رود که شاید بتوانیم او را به دربی برسانیم. همه ارکان تیم و باشگاه در تلاش هستند تا چنین اتفاقی رخ بدهد و بخشی از نگرانی هواداران را کاهش بدهیم.
مرجع : میزان
برچسب ها: دیاباته