به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۱۹۸۸۵۴
پیوس:

یحیی و فرهاد به فکر دفاع کردن نیستند

گروه ورزشی: فرشاد پیوس، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد دیدار فردای این تیم مقابل استقلال کسل‌کننده نباشد.
یحیی و فرهاد به فکر دفاع کردن نیستند
فرشاد پیوس با اشاره به دیدار پرسپولیس - استقلال که فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: تمام دربی‌ها در کشور‌های مختلف حساسیت خاص خودش را دارد، ولی این حساسیت در ایران زیاد است و از ۱۰ روز قبل از این مسابقه، همه جا صحبت از دربی است. در خیلی از بازی‌ها شاهد نمایش خوبی از سوی هر دو تیم بودیم و خیلی از بازی‌ها به دلیل حساسیت بالا، قشنگ از آب در نیامده است. امیدوارم دربی فردا بازی کسل‌کننده‌ای نباشد و آن‌هایی که این بازی را می‌بینند، لذت ببرند.

وی در پاسخ به این پرسش که «در حال حاضر شرایط کدامیک از دو تیم بهتر است؟»، خاطر نشان کرد: نتایج نشان می‌دهد که هر دو تیم وضعیت خوبی دارند، مجیدی و گل‌محمدی به تازگی هدایت تیم‌های‌شان را بر عهده گرفتند و تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. اتفاق مثبت در دربی، دفاعی نبودن گل‌محمدی و مجیدی است. آن‌ها مربیانی نیستند که فقط به فکر دفاع کردن باشند و اگر هر دو تیم فوتبال تهاجمی بازی کنند قطعاً شاهد بازی زیبایی خواهیم شد.پیوس در ارتباط با شانس پرسپولیس برای پیروزی در این بازی تصریح کرد: پرسپولیس انسجام تیمی خوبی دارد و طبیعتاً دوست دارم این تیم برنده از زمین بیرون بیاید. البته نتیجه قابل پیش‌بینی نیست و هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و از موقعیت‌ها خوب استفاده کند در نهایت برنده از زمین خارج خواهد شد. امیدوارم پرسپولیس سه امتیاز حساس این بازی را بگیرد.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: فرشاد پیوس