به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۱۹۹۲۴۶

اطلاعاتی جدید درباره آیفون 9

گروه فناوری: گزارش‌ها حاکی از آن هستند که آیفون 9 یا آیفون SE 2 باقیمتی مقرون‌به‌صرفه در بهار سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.
اطلاعاتی جدید درباره آیفون 9
آیفون SE در سال 2016 به‌عنوان اولین تلفن همراه هوشمند ارزان‌قیمت اپل به بازار عرضه شد و موفقیت زیادی داشت. هم‌اکنون احتمالاً نسخه جدید این تلفن همراه هوشمند با نام آیفون SE 2 یا آیفون 9 در بهار سال جاری میلادی رونمایی شود.اگر به خاطر داشته باشید نسخه اصلی آیفون SE حدود 6 ماه بعد از عرضه آیفون 6 به‌صورت رسمی رونمایی شد و بسیاری از کاربران را شگفت‌زده کرد. بدنه خاص این تلفن همراه هوشمند و طراحی شبیه به آیفون 5S آن موجب شد که طرفداران این تلفن همراه هوشمند به‌قدری زیاد شود که اپل نتواند از پس تقاضای بازار برای خرید این دستگاه به‌صورت کامل بربیاید.در طی یک الی دو سال گذشته واداران اپل امیدوار بودند که این کمپانی بازهم دستگاهی ارزان‌قیمت با قابلیت‌های آیفون SE را به بازار عرضه کند و البته شایعه‌هایی که از گوشه و کنار فضای مجازی به گوش می‌رسید آتش این امیدها را در دل هواداران شعله‌ور‌تر می‌کرد.
 
 این شایعه‌ها حاکی از آن هستند که تلفن همراه یاد شده با صفحه‌نمایشی 4.7 اینچی به بازار عرضه می‌شود اما برخی دیگر بر 5.4 اینچی بودن این دستگاه تأکید دارند. گروهی از افشا گران نام این دستگاه محبوب را آیفون SE 2 می‌دانند و دیگران بر این باورند که نام انتخابی اپل آیفون 9 بوده است و شمار اعداد میان آیفون 8 و آیفون X را پر خواهد کرد.اصلی‌ترین شایعه مرتبط با این تلفن همراه رازآلود آن است که بدنه آن شباهت بسیاری به آیفون 8 خواهد داشت و پردازنده و رم به‌کاررفته در آیفون 11 در آن هم به کار خواهد رفت. بیش از این اطلاعات دیگری در رابطه با تاریخ رونمایی از این دستگاه و البته قیمت در نظر گرفته شده برای آن مشخص نشده است.اعتقاد ما بر این است که اگر آیفون 9 نیز می‌خواهد مانند آیفون SE موفق باشد باید از استراتژی آن پیروی کند. اپل با آیفون XR و آیفون 11 ثابت کرد که می‌تواند تلفن‌های همراه ارزشمندی بسازد ولی با تغییر تمرکز اپل از تلفن‌های همراه به سمت خدمات دیگری مانند اپل آرکید یا اپل تی وی پلاس شاید زمان آن رسیده باشد که بازار را با عرضه میان رده‌ای خوش قیمت در دستان خود نگه دارد.
مرجع : ایتنا
برچسب ها: آیفون 9