به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۱۹۹۵۹۳

کونته: دربی دشواری برابر میلان و زلاتان داریم

گروه ورزشی: فردا در سن سیرو دیدار برگشت تیم های میلان و اینتر در سری آ برگزار خواهد شد. دیداری که مثل همیشه حساس و جذاب خواهد بود.
کونته: دربی دشواری برابر میلان و زلاتان داریم
اینتر با سه امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در رده دوم سری آ قرار دارد؛ در حالی که میلان تیم نهم جدول است. شرایط روسونری از نیم فصل دوم و پس از جذب زلاتان ابراهیموویچ بهتر از گذشته شده و می توان انتظار یک دربی جذاب را داشت. در بازی رفت، اینتر 2-0 بر میلان پیروز شده بود.آنتونیو کونته سرمربی اینتر در نشست خبری این بازی گفت:« این بازی متفاوت با دربی رفت است. بازی قبلی در هفته چهارم بود و هنوز مشخص نبود که تیم ها چه روندی را در ادامه طی خواهند کرد. میلان در آن بازی یک مربی دیگر داشت. دربی شهر میلان مثل همه دربی ها یک بازی همیشه مهم است. همه تمرکز ما روی این بازی است و به کسب سه امتیاز آن می اندیشیم.»

کونته در ادامه گفت:« ما یکسری بازی های بسیار مهم را پیش رو داریم که می توانند در پایان فصل و در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار باشند. با انجام این بازی ها تکلیف ما در راه قهرمانی تا حد زیادی مشخص خواهد شد.»وضعیت سمیر هندانوویچ:« در مورد سمیر تیم پزشکی صحبت خواهد کرد و فکر می کنم اینگونه منصفانه تر باشد.»میلان:« برابر حریفی بزرگ و ارزشمند بازی داریم. مهیا کردن تیم برای چنین بازی هایی ساده نیست.این سه امتیاز شاید برای میلان ارزش بیشتری هم داشته باشد چون شرایط خوبی در جدول ندارند. آنها حالا یک قهرمان مثل زلاتان را در تیم خود دارند. بازیکنی که بر اعتماد به نفس تیم اضافه کرده و با تجربه اش می تواند کمک بزرگی برای شان باشد.»
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: کونته