به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۱۹۹۸۶

رای‌استیناف درمورد پرسپولیس منتظر امضا

گروه ورزشی: رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز صادر اما هنوز اعلام نشده است زیرا باید به امضای دبیرکل فدراسیون هم برسد.
علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال  ضمن بیان مطلب فوق گفت: کمیته استیناف در مورد کسر یک امتیاز از دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز رای نهایی را صادر کرد اما نتیجه رای ما مشخص نشده است. وی اضافه کرد: این رای بصورت دست نوشته، صادر شده است که باید تایپ شود و در نهایت برای ابلاغ به امضای مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال برسد. در این شرایط نمی‌توان گفت کسر یک امتیاز از دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز تائید شده است یا خیر؟

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد زمان پروسه امضای این رای هم اینگونه پاسخ داد: حداقل یک هفته زمان لازم است تا این رای امضا شده و در نهایت اطلاع رسانی شود. صالحی همچنین با اشاره به اینکه آئین‌نامه جدید کمیته انضباطی به تائید مجمع نرسیده، گفت: در آئین‌نامه فعلی بحث کسر امتیاز از تیم‌ها وجود دارد اما در آئین‌نامه‌ای که در مجمع تائید نشد و قرار است در مجمع بعدی ارائه شود، احتمال حذف این قانون وجود دارد.
مرجع : مهر

۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۴:۴۶
دلیلشون واسه کسر امتیاز از پرسپولیس چیه آخه ؟؟ (162491)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۲۲:۲۰
چون از استقلال کم کردن! (162957)
سعید در آنتی لیرزخونه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۵۰
نامردیه
استقلال حداقل 60 دقیقه فحاشی کرد و 1 امتیاز کسر شد
پرسپولیس حدود 10 دقیقه فقط چند نفر در عوض شعارهای تماشاگران داماش شعار دادن

این قانون معیار و خط سنجش خاصی نداره و عادلانه نیست (162569)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۱۷
یک دلخوشی داشتیم اونم فوتبال بود..اونم که به گند کشیده شد رفت (162616)