به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۲۰۰۳۰۸

حضور ۸ تکواندوکار ایران در تورنمنت بیروت

گروه ورزشی: با اعلام سازمان تیم های ملی تکواندو، ۸ ملی‌پوش مرد و زن ایران در تورنمنت بین المللی لبنان که روز ۱۸ اسفندماه برگزار می شود، شرکت می‌کنند.
حضور ۸ تکواندوکار ایران در تورنمنت بیروت
به گزارش ایسنا، تورنمنت بین المللی لبنان (G۲) در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ اسفندماه در "بیروت" لبنان برگزار می شود.رقابت های رده سنی بزرگسالان روز ۱۸ اسفندماه پیگیری می شود و ۸ ملی پوش تکواندو ایران به منظور ارتقاء رنکینگ و کسب آمادگی بیشتر در این رویداد شرکت می‌کنند. با اعلام سازمان تیم های ملی تکواندو، در گروه مردان، آرمین هادی پور (وزن ۵۸- کیلوگرم)، سروش احمدی (وزن ۶۸- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (وزن ۷۴- کیلوگرم) و سجاد مردانی (وزن ۸۷+ کیلوگرم) و در گروه زنان نیز ناهید کیانی (وزن ۵۳- کیلوگرم)، مهلا مومن زاده (وزن ۵۳- کیلوگرم)، طیبه پارسا (وزن ۶۲- کیلوگرم) و کیمیا همتی (وزن ۶۷- کیلوگرم) نمایندگان ایران هستند.هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است. هادی ساعی نیز به عنوان مدیرفنی در کنار ملی پوشان حضور دارد.
هدایت تیم زنان نیز بر عهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان است.
تورنمنت بیروت G۲ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰،  ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک به ورزشکاران تعلق می‌گیرد.