به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۲
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۲۰۱۰۲

ماجراي مرگ اسرارآميز دختر ايراني در دوبي

گروه حوادث: مرگ اسرار‌آميز دختر ايراني در سقوط از طبقه دهم يك هتل در دوبي از سوي بازپرس جنايي پايتخت در حالي رازگشايي خواهد شد كه همسفران اين دختر تيزهوش كه دو پسر و يك دختر هستند و در بازداشت به سر مي‌برند ادعاهاي عجيبي دارند.
ماجراي مرگ اسرارآميز دختر ايراني در دوبي
ساعت هفت غروب 28 فروردين ماه سال جاري مسافراني كه در هتل معروف دوبي در حال استراحت يا سرگرم تفريح بودند صداي جيغ بلندي را شنيدند و با صحنه‌اي وحشتناك روبه‌رو شدند. جسد دختري جوان روي سنگفرش محوطه بيروني‌هتل افتاده بود و چند زن و مرد از پنجره طبقه دهم يكي از اتاق‌ها وحشت‌زده به پايين نگاه مي‌كردند. دقايقي نگذشته بود كه تيمي از مأموران پليس محلي دوبي خود را بالاي سر جنازه رساندند و در تحقيقات خود دريافتند قرباني دختر 21 ساله ايراني به نام «فروغ» است كه با يك تور مسافرتي براي گردش 3 ساعت پيش به دوبي وارد شده است.

وقتي بررسي‌ها نشان داد فروغ دانشجوي مديريت صنعتي دانشگاه اهواز است ماجراي مرگ مرموز وي از سوي ليدر تور هوايي به دانشگاه اهواز گزارش شد.وقتي استادان دختر دانشجو در جريان مرگ وي قرار گرفتند به پدر و مادرش در ايذه خبر دادند.از سوي ديگر، ماجراي مرگ اين دختر ايراني به مقامات سفارتخانه ايران در امارات اطلاع داده شد و اقدامات ويژه براي انتقال جسد فروغ به خاك ايران صورت گرفت و همسفران اين دختر نيز تحت تعقيب قضايي و پليسي قرار گرفتند.

شكايت در تهران

پدر فروغ كه هنوز باور ندارد دخترش بدون اجازه وي به دوبي سفر كرده باشد پس از مراسم خاكسپاري به دادسراي امور جنايي تهران رفت و از همسفران فروغ شكايت كرد. بدين ترتيب، اسلام 32، كاظم 29 و رزا 32 ساله كه در اين سفر مرگبار فروغ را همراهي كرده بودند بازداشت شدند. در اين مرحله بازپرس قريشي‌زاده از شعبه دوم دادسراي جنايي تهران به تيمي از پليس مأموريت داد كه تحقيقات فشرده‌اي را در خصوص رازگشايي سقوط مرگبار دختر دانشجو در دوبي به عمل آورند.

همسفران فروغ در بازجويي‌ها خود را در مرگ اين دختر بي‌گناه دانستند و اين در حالي بود كه پليس دوبي در گزارش تجسس‌هايش اعلام كرده بود اين چهار دختر و پسر ايراني در هتل به اتاق‌هاي يكديگر رفت و آمد داشته‌اند! كارآگاهان با توجه به سرنخ‌هاي به‌دست آمده و در جريان تحقيقات دريافتند «اسلام» با وجود زندگي در تهران از مدت‌ها پيش تلفني با فروغ رابطه دوستي داشته است.

اسلام وقتي ديد دستش براي كارآگاهان رو شده است چاره‌اي جز بيان حقيقت نديد و گفت: اوايل بهمن ماه‌سال گذشته در حالي‌كه پاسي از شب گذشته بود ناگهان از صداي زنگ موبايلم كه‌خواب بودم پريدم. وقتي گوشي را برداشتم آن‌سوي خط دختر ناشناسي پس از احوالپرسي گفت كه فروغ نام دارد و تنها بوده و نياز به يك همدم دارد. پس از پنج دقيقه مكالمه از هم خداحافظي كرديم و چند روز بعد باز فروغ با من تماس گرفت و گفت خانواده‌اش در ايذه زندگي مي‌كنند و خودش دانشجوي رشته مديريت صنعتي در دانشگاه اهواز است.

پس از مدتي فروغ براي ديدن من به تهران آمد تا اين‌كه فروردين امسال با من تماس تلفني گرفت. از آنجا كه من مغازه لباس فروشي دارم و هر از گاهي براي خريد لباس به دوبي مي‌روم به وي گفتم مي‌خواهم براي خريد به امارات بروم كه ناگهان فروغ گفت من نيز با تو مي‌آيم. مي‌خواهم براي ادامه تحصيل در كالج امريكايي در آنجا ثبت‌نام كنم.فروغ 27 فروردين ماه سوار بر هواپيما به تهران آمد و فرداي آن روز من و دوستم كاظم نيز كه مي‌خواست با همسر موقتش براي تفريح به دوبي بيايد، براي گرفتن بليت هواپيما اقدام كرديم و همان روز موفق شديم با يك تور هوايي به دوبي مسافرت كنيم.

وي افزود: فروغ هزينه سفر را خودش پرداخت كرد. سه ساعت بعد از رسيدن به هتل متوجه شدم وي از طبقه دهم به پايين سقوط كرده است‌كه از شنيدن اين خبر هولناك شوكه شدم و هنوز باور ندارم.رزا همسر موقت كاظم نيز در بازجويي‌ها به پليس گفت: زماني كه در اتاق هتل استراحت مي‌كرديم زنگ موبايل اسلام به صدا درآمد. آن‌سوي خط همسر اسلام مشغول صحبت شد كه ناگهان فروغ وقتي متوجه شد اسلام زن دارد، به هم ريخت و عصباني شد و به اتاقش رفت و اسلام نيز به دنبالش رفت. هنوز دقايقي نگذشته بود كه من و كاظم فهميديم وي از طبقه دهم هتل به پايين سقوط كرده است. با اعترافات رزا، هر سه همسفر فروغ از سوي بازپرس قريشي‌زاده براي بازگشايي مرگ دختر جوان در اختيار پليس قرار گرفتند.

گفت‌وگو با پدر فروغ

پدر فروغ در اين خصوص گفت: دخترم رتبه اول تيزهوشان اهواز داشت و در دانشگاه اين شهر دانشجو بود. وي در خوابگاه مي‌ماند و همیشه تلفني از حال وي باخبر بوديم. از آنجا كه دختر ديگرم در تهران است، وي هميشه براي ديدن خواهرش به تهران مي‌آمد تا اين‌كه فروردين امسال يك هفته‌اي از دخترم بي‌خبر مانديم، تصور ما اين بود كه وي در خانه خواهرش است تا اين‌كه از دانشگاه اهواز با من تماس گرفتند و گفتند دخترم از طبقه دهم هتلي در دوبي به پايين سقوط كرده و كشته شده است كه من با شنيدن اين خبر خيلي شوكه شده بودم چرا كه دخترم برنامه‌اي براي رفتن به دوبي نداشت. مرد سياهپوش گفت: اسلام و دوستانش عامل اصلي مرگ دخترم هستند و سقوط وي خيلي مشكوك به نظر مي‌رسد بنابراين از اسلام، كاظم و رزا شكايت دارم.

مرجع : ايران

۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۴:۱۶
اوايل بهمن ماه‌سال گذشته در حالي‌كه پاسي از شب گذشته بود ناگهان از صداي زنگ موبايلم كه‌خواب بودم پريدم. وقتي گوشي را برداشتم آن‌سوي خط دختر ناشناسي پس از احوالپرسي گفت كه فروغ نام دارد و تنها بوده و نياز به يك همدم دارد!!!!! آخی چه مظلوم!!!!!! (163423)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۹:۳۳
خیلی جالبه یعنی بابای محترم خونه دخترت در تهران تلفن نداشته شما همون روز اول زنگ بزنی ببینی اصلا اون رسیده خونه خواهرش یا نه!!یا تو این یک هفته شما با اون یکی دخترتون هم تماسی نداشتید که از دانشگاه زنگ بزنن بگن دخترتون از طبقه دهم هتل پرت شده!!کاملا مشخصه بابایی که تو باشی دختری مثل این بنده خدا میشه که بی اجازه بلند میشه سر از دبی در میاره (163709)