به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : ۲۰۱۲۵۶
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

تساوی پرسپولیس و شکست سنگین سپاهان

گروه ورزشی: دیدار پرسپولیس و شارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به اتمام رسید و سپاهان مقابل السد قطر 3-0 شکست خورد.
تساوی پرسپولیس و شکست سنگین سپاهان
به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۰۵ امروز سه شنبه در هتفه دوم رقابت های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا میهمان شارجه امارات بود که این بازی با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید. علی علیپور (۹ و ۲۹) برای پرسپولیس و مهند علی (۲۶) و رایان مندس(۴۵) برای شارجه گلزنی کردند. هر دو تیم که دیدار هفته اول خود را با شکست به اتمام رسانده بودند دنبال کسب سه امتیاز از همان ابتدای این مسابقه بودند. با این حال سرخپوشان ایران با برتری خود در پاس های کوتاه و بلند توانست بر میزبان اماراتی خود مسلط شده و خیلی زود در دقیقه ۹ با پاس مهدی ترابی و ضربه دقیق علی علیپور به گل برسد. در ادامه، شاگردان عبدالعزیز العنبری در شارجه امارات سعی بر حبران گل خورده خود داشتند که در موقعیتی مشکوک به آفساید توانستند دروازه علیرضا بیرانوند را باز کنند.
پس از این گل شاگردان یحیی گل محمدی خیلی زود توانستند گل خورده را با حرکت تیمی رو به جلو و با شوت دقیق علی علیپور جبران کنند تا مهاجم سرخ ها دومین گل خود و پرسپولیس را به ثمر برساند. گل دوم پرسپولیس باعث شد تا میزبان، بازی کاملا تهاجمی را در دقایق پایانی نیمه اول انجام دهند که علیرضا بیرانوند در یکی از خطرناکترین حملات شارجه موفق شد ضربه محمد خلفان را در دقیقه ۴۱ دفع کند اما در آخرین دقیقه اشتباه شجاع خلیل زاده فرصت را به بازیکن شارجه داد تا با ضربه ای محکم دروازه بیرانوند را برای بار دوم باز کند. نیمه دوم با مالکیت توپ شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس همراه بود اما اشتباهات فردی مدافعان پرسپولیس باعث شد تا ضد حمله های شارجه خطرناک شود. دو تیم که برای کسب سه امتیاز تلاش می کردند در نیمه دوم تعویض هایی را داشتند.
سید جلال حسینی که در بین دونیمه جای خود را به دلیل مصدومیت با محمدحسین کنعانی زادگان عوض کرد تا اولین تعویضی این تیم محسوب شود. در ادامه نیز آنتونی استوکس به جای کریستین اوساگونا و بشار رسن جانشین وحید امیری شدند تا فشار حملات سرخپوشان ایران روی دروازه شارجه افزایش یابد اما عدم تاکتیک مشخص این تیم هیچ گلی برای پرسپولیس به همراه نداشت تا تساوی دو - دو را در این دیدار رقم بزنند. پرسپولیس و شارجه امارات در حالی به یک امیتاز رضایت دادند که در دیدار دیگر گروه C لیگ قهرمانان آسیا التعاون عربستان موفق شد ذالدحیل قطر را با دو گل شکست دهد.
 
شکست سنگین سپاهان برابر السد 
 تیم فوتبال سپاهان دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را با یک شکست سنگین به پایان برد.
در دومین روز از هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز سه شنبه تیم سپاهان در ورزشگاه اختصاصی السد به مصاف شاگردان ژاوی رفت که این دیدار با برتری ۳ بر صفر تیم میزبان به پایان رسید. اکرم عفیف(۵۱)، حسن الهیدوس(۷۲ و ۷۸) برای تیم السد گل زدند.
زردپوشان اصفهانی که در نخستین  دیدار خود برابر العین امارات به برتری ۴ بر صفر دست پیدا کرده بودند، نیمه اول دیدار با السد را با تساوی بدون گل به پایان بردند اما در نیمه دوم که به نیمه مربیان مشهور است، ژاوی درس بزرگی به امیر قلعه نویی داد. در نیمه دوم تیم السد موفق شد با استفاده از ضعف خط دفاعی سپاهان به سه گل دست پیدا کند و شکست سنگینی را به نماینده ایران وارد کند. در دیگر دیدار گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا تیم النصر عربستان با نتیجه 2 بر یک تیم العین امارات را شکست داد.