به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۲۰۲۳۵۸

کرونا تأثیری بر بازار تلفن‌ همراه ندارد

گروه اقتصادی: رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه گفت: هم اکنون شیوع بیماری کرونا تأثیری بر بازار تلفن همراه نداشته و تنها نرخ ارز بر آن تأثیرگذار بوده است.
کرونا تأثیری بر بازار تلفن‌ همراه ندارد
ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن‌همراه درباره وضعیت بازار تلفن‌ همراه در روزهای اخیر اظهار کرد: هم اکنون بیماری کرونا تأثیری بر بازار تلفن‌ همراه نداشته و تنها نرخ ارز بر قیمت آن تأثیرگذار بوده است.رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه افزود: با توجه به شرایط فعلی در بازار، قیمت‌ها در بازار تغییر نمی‌کند.درستی با اشاره به اینکه هم اکنون بازار، راکد و آرام است، تصریح کرد: در حال حاضر چندان خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد.
رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه ابراز امیدواری کرد که قیمت تلفن همراه در بازار بتواند به ثبات برسد و البته این موضوع را به نرخ ارز وابسته دانست.گفتنی است، یکی از عواملی که بر قیمت تلفن همراه تأثیرگذار است قیمت ارز است چرا که این کالا وارداتی است و برای اینکه واردکنندگان بتوانند سهم و نیاز بازار را تأمین کنند اولین قدم برای آن، ثبات قیمت‌ها است. در حال حاضر قیمت گوشی تلفن همراه نسبت به چند ماه گذشته کاهشی شده است و البته هر چه جلوتر برویم و سهم بازار را واردکنندگان و شرکت‌کنندگان تأمین کنند به طور قطع، شاهد نزول قیمت‌ها خواهیم بود.