به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۲۰۲۴۲۲

بلاتکلیفی پاراتیراندازان برای اعزام به امارات

گروه ورزشی: با وجود این که تیم ملی تیراندازی معلولان قرار بود برای کسب سهمیه پارالمپیک 19 اسفند به مسابقات جهانی العین امارات برود، اردوی تیم ملی به دلیل پیشگیری و کنترل ویروس کرونا تعطیل شد و هنوز مشخص نیست تیم به امارات اعزام می‌شود یا خیر.
بلاتکلیفی پاراتیراندازان برای اعزام به امارات
به گزارش ایسنا، حسین امیری گفت: آخرین اردوی تیم ملی تیراندازی معلولان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان العین امارات قرار بود از امروز در سالن تیراندازی ورزشگاه آزادی و فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شود که به دلیل کنترل و پیشگیری ویروس کرونا این اردو فعلا لغو شده و منتظر اعلام زمان جدید آن از سوی کمیته ملی پارالمپیک هستیم.وی گفت: هنوز تکلیف ما مشخص نیست که به امارات اعزام می‌شویم یا خیر؟ البته برنامه اردویی را به تیراندازان ارائه دادیم تا تمرینات خود را متوقف نکنند تا در صورت اعزام با آمادگی خوب راهی امارات شوند.
سرمربی تیم ملی تیراندازی معلولان همچنین درباره وضعیت مهدی زمانی و محمدرضا میرشفیعی از نظر کسب سهمیه در صورت اعزام نشدن تیم به امارات، افزود: هرچند مهدی زمانی و میرشفیعی در مسابقات جهانی استرالیا سهمیه ورودی پارالمپیک توکیو را کسب کردند اما چون در رنکینگ اول تا سوم جهان نبودند هنوز حضورشان برای پارالمپیک توکیو از سوی کمیته ملی پارالمپیک به تایید نرسیده و قرار بود در العین امارات رکورد این دو ورزشکار مجددا مورد بررسی قرار بگیرد که آیا شرایط اعزام به توکیو را دارند یا خیر.امیری افزود: اگر تیم به امارات اعزام نشود این دو ورزشکار شاید فرصت کسب دوباره سهمیه را از دست بدهند. به هر صورت در این خصوص کمیته ملی پارالمپیک باید تصمیم بگیرد که چه تعداد ورزشکار در رشته پاراتیراندازی می توانند به توکیو اعزام شوند.وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا تورنمنت دیگری برای کسب سهمیه در پاراتیراندازی پیش‌بینی شده است یا خیر؟ گفت: هانوفر آلمان آخرین تورنمنت برون مرزی برای آماده‌سازی پاراتیراندازان اعزامی به توکیو است که در آن سهمیه پارالمپیک توزیع نمی‌شود. بنابراین تا قبل از پایان سال فرصت داریم که تعداد سهمیه‌های خود را در تیراندازی نهایی کنیم.به گزارش ایسنا، اردوی تیم ملی پاراتیراندازی در حالی لغو شده است که در حال حاضر ملی‌پوشان پاراتیروکمان و ورزشکاران دوومیدانی که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شده‌اند برای آماده‌سازی خود در جزیره کیش بسر می‌برند.