به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۲۰۳۴۱۰
وزیر فرهنگ:

دغدغه مردم کروناگرفتگی مسئولان نیست

گروه فرهنگی: وزیر فرهنگ و ارشاد و اسلامی در توئیتی به اخباری که برخی مسئولان از ابتلای خود به ویروس کرونا منتشر می‌کنند، نوشت: دغدغه مردم، کروناگرفتکی من و شما نیست.
دغدغه مردم کروناگرفتگی مسئولان نیست
سیدعباس صالحی در توئیتی نوشت: چند خبر منتشر امروز از مراکز واشخاص مسوول: ۱.تعداد ... از نمایندگان مجلس کرونا گرفتند. ۲. رئیس مرکز... کرونا گرفته است. ۳. نماینده شهرستان... :کرونای من کنترل شده است.و سپس خطاب به مسئولانی که مدام اخباری در مورد وضعیت سلامت خود در مواجهه با ویروس کرونا منتشر می‌کنند، نوشت: عزیزان: دغدغه مردم، کروناگرفتکی من و شما نیست. خودبزرگ‌بینی را کنار بگذاریم.


ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات گسترش یافته و تاکنون جان سه هزار نفر را گرفته است.مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نیز روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه از ابتلا و درگذشت دو شهروند قمی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند.با اعلام همه گیری ویروس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور تشکیل شد.مطابق آخرین آمار مربوط به روز سه شنبه تاکنون ۲ هزار و ۳۳۶ نفر در ۲۸ استان ایران به کرونا مبتلا شده‌اند که ۷۷ تن آنان جان باخته و ۴۳۵ نفر دیگر بهبود یافته‌اند.با این حال پزشکان توصیه می کنند با خود مراقبتی، قرنطینه خانگی، پرهیز از سفر و رعایت بهداشت فردی می توان مانع از ابتلا و سرایت به ویروس کرونا شد.