به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۲۰۴۳۳۶

بهترین گوشی‌های سامسونگ درسال۲۰۱۹/تصاویر

گروه اقتصادی: کمپانی سامسونگ یکی از برندهای برتر در زمینه‌ی تولید انواع گوشی‌های هوشمند شناخته‌ شده است.
بهترین گوشی‌های سامسونگ درسال۲۰۱۹/تصاویر
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیجیکو، گوشی‌های معرفی‌ شده در این مطلب رنج مختلفی از قیمت‌ها را شامل شده و برای تمامی خریداران گوشی‌های هوشمند کاربرد دارد.به هنگام خرید گوشی‌های سامسونگ یکی از مواردی که توجه کاربران را جلب می‌کند تفاوت‌ها و درمقایسه‌ی گوشی‌های سامسونگ  سری A  و S است. همان‌طور که می‌دانید در میان گوشی‌های ‌تولیدشده توسط برند محبوب سامسونگ، سری گلکسی S و گلکسی نوت از بهترین‌های این برند به شمار می‌روند.
گلکسی نوت ۱۰ پلاس
این گوشی پرچم‌دار برند سامسونگ است که از نظر سخت‌افزار و دوربین بی‌رقیب است. شارژ دهی بالای باتری و صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED باکیفیت بسیار بالا، از مزایای چشم‌گیر این گوشی است. همچنین در قاب پشتی گوشی دوربین‌های چهارگانه باکیفیت سنسورهای ۱۲، ۱۲، ۱۶ و ToF را می‌توان مشاهده کرد.
از دیگر مزایای این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت رم، گواهینامه IP۶۸ مقاوم در برابر گردوغبار و آب تا عمق ۱.۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه و قلم هوشمند اشاره کرد.
از معایب این گوشی می‌توان به قیمت بالای آن اشاره کرد.

گلکسی S۱۰ پلاس
بهره‌مندی از صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی که درون آن حفره برای قرارگیری دوربین سلفی دوگانه به چشم می‌خورد از ویژگی‌های این گوشی هوشمند است. دوربین اصلی این گوشی از نوع سه‌گانه بوده و سنسورهای ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی روی آن قرارگرفته است.دو دوربین اصلی از کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی دیگر نیز از کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. عملکرد فوق‌العاده گلکسی S۱۰ پلاس در قسمت باتری نیز توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.از دیگر مزایای این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش فوق‌العاده ۶.۴ اینچ QHD، تنوع در ظرفیت حافظه متناسب با نیاز کاربران، باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت، لنز سه‌گانه باکیفیت فوق‌العاده و کیفیت ساخت فوق‌العاده اشاره کرد.از معایب این گوشی می‌توان به قیمت بالای آن اشاره کرد.

گلکسی A۹۰
این دستگاه نیز در لیست بهترین گوشی‌های سامسونگ قرار گرفته که ابعاد صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی دارد. بهره‌مندی از رزولوشن فول اچ دی پلاس نیز یکی از قابلیت‌های خاص در این گوشی هوشمند است. سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر با برش قطره‌ای به چشم می‌خورد.چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی که با رم ۶/۸ گیگابایت همراه است از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. انرژی مورد نیاز برای عملکرد این اسمارتفون سامسونگ از طریق باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. یکی از قابلیت‌های موجود در آن پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی است.از دیگر مزایای این گوشی می‌توان به کیفیت ۴۸ و ۸ مگاپیکسلی دوربین و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اشاره کرد.از معایب این گوشی می‌توان به باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.
گلکسی A۵۰
گوشی‌های سری A سامسونگ به جهت کیفیت دوربین و صفحه‌نمایش از کیفیت بسیاری بالایی برخوردار هستند. به همین جهت صفحه‌نمایش سوپر آمولد در A۵۰ نیز کیفیت مطلوبی در صفحه‌نمایش ارائه کرده است. قاب جلویی این گوشی از جنس شیشه و قاب پشتی آن از جنس پلاستیک است. ابعاد این دستگاه ۶.۴ اینچ با رزولوشن FullHD+ است.همچنین بهره‌مندی از فناوری Super AMOLED باعث شده تصاویر در این گوشی هوشمند از شفافیت بسیار بالایی برخوردار شوند. تراشه‌ی این گوشی، Exynos ۹۶۱۰ است که با رم ۴ گیگابایت همراه شده که یکی از قوی‌ترین تراشه‌های موجود است. حافظه داخلی در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در نظر گرفته‌شده که با استفاده از کارت حافظه امکان ارتقاء آن تا یک ترابایت هم وجود دارد.
گلکسی A۳۰ S
قاب جلویی گوشی گلکسی A۳۰ S از جنس شیشه و قاب پشتی آن از جنس پلاستیک است. برای نمایش تصاویر، رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل در نظر گرفته‌ شده است. تراشه‌ی به کار گرفته‌شده در این محصول، Exynos ۷۹۰۴ از تراشه‌های ۱۴ نانومتری است که با ۴ گیگابایت رم همراه شده است.حافظه داخلی برای این گوشی هوشمند در دو نوع ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در نظر گرفته‌ شده که با استفاده از کارت حافظه تا یک ترابایت هم امکان ارتقاء برای آن وجود دارد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند از سنسور ۲۵ مگاپیکسلی بهره‌مند شده و فلش LED دارد.همچنین برای لنز فوق عریض نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و برای تشخیص عمق تصویر از سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده‌ شده است. دوربین سلفی نیز در سامسونگ گلکسی A۳۰ S کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی دارد و در قاب جلویی دستگاه قرار گرفته است. استفاده از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و استفاده از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی از دیگر مزایای موجود در این محصول به شمار می‌رود.از مزایای دیگر این گوشی می‌توان به تنوع در میزان ظرفیت حافظه داخلی، تنوع رنگ‌بندی، باتری قدرتمند، صفحه‌نمایش AMOLED اشاره کرد.
از معایب این گوشی می‌توان به عملکرد متوسط حسگر اثرانگشت و عدم کیفیت تصویر اشاره کرد.