کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعراب کالاهای اسرائیلی را تحریم می‌کنند؟

ايسنا , 17 آبان 1392 ساعت 15:43

گروه بين​الملل: اتحادیه غرفه‌های تجاری کشورهای عضو شورای همکاری خیلج فارس از ممنوعیت ورود کالاهای اسرائیلی به کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد.


عبدالرحیم نقی، دبیرکل اتحادیه غرفه‌های تجاری کشورهای عضو شورای همکاری خیلج فارس در گفت‌وگو با روزنامه الوطن عنوان داشت: اقداماتی که کشورهای عضو این شورا تصویب کرده‌اند، باعث می‌شود تا کالاهای اسرائیلی نتواند به بازارهای کشورهای حوزه خلیج (فارس) راه پیدا کند. وی در ادامه افزود: اگر معلوم شود که چنین کالاهایی وارد بازارهای یکی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج (فارس) شده است، اقدامات قانونی برای مجازات شرکت‌هایی که در این اقدام دست داشته‌اند، اتخاذ خواهد شد.

عبدالرحیم نقی همچنین درباره چنین اقدامی از سوی شرکت‌های کشورهای حوزه خلیج (فارس) تجارت غیرقانونی به شمار می‌آید و دولت‌های اسرائیلی تلاش دارند همواره تلاش داشته‌اند تا کالاهای خود را وارد بازارهای این کشورها کنند. وی در ادامه افزود: کشورهای عضو این شورا تلاش کردند تا با انجام اقداماتی و تشکیل سازمان‌های جدید تلاش‌های اسرائیل را در این خصوص ناکام بگذارند و سیستم تحریم کالاهای اسرائیلی را اجرا کنند.


کد مطلب: 20513

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/20513/اعراب-کالاهای-اسرائیلی-تحریم-می-کنند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir