به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۲۰۵۱۴۲

با‌آموزشگاه فنی‌برق،‌آینده‌شغلی خود را متحول‌کنید

گروه تکنولوژی: آموزشگاه فنی برق از سال 1391 فعالیت خود را به همت جمعی از فارغ التحصیلان با انگیزه ی دانشگاه‌های کشور و با کادری متخصص زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور آغاز نموده است. هدف اصلی فنی برق از برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه ای تربیت نیروهای تحصیل کرده و با تجربه در زمینه نصب و تعمیر انواع تجهیزات می‌باشد.
در این مجتمع آموزشی تمامی مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک استادکار علمی و تجربی آموزش داده می‌شود و در نهایت، به دانش پذیران مدرک معتبر ارائه می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند به راحتی وارد بازار کار شوند. بر طبق آمار موجود سالانه حدود 2500 دانش پذیر در مجتمع فنی برق موفق به اخذ مدرک می‌شوند و بیش از 80 درصد آنها به راحتی جذب بازار کار می‌شوند.


آموزشگاه فنی برق در راستای رسیدن به هدف خود دوره‌های آموزشی متعددی را زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص، در کارگاه‌های کاملا مجهز، در محیطی کاملا عملی برگزار می‌نماید و در تلاش است تا تمامی افراد علاقه مند بتوانند در این دوره‌های آموزشی شرکت نمایند و تدابیری را برای شرکت تمام افراد در نظر گرفته است. به طور مثال خوابگاه‌هایی را برای کارآموزان شهرستانی در نظر گرفته است یا دوره‌های آموزشی را در ساعاتی منعطف و در روزهای پنجشنبه و جمعه برای افراد شاغل برگزار می‌نماید. کارآموزان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در این آموزشگاه با مشاوره‌های بازاری که به آن‌ها داده می‌شود، به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شوند و به درآمدزایی بپردازند.

دوره‌های آموزشی آموزشگاه فنی برق
از مهم ترین دوره‌های آموزشی برگزار شده در آموزشگاه فنی برق می‌توان به دوره‌های زیر اشاره کرد:
•    آموزش تعمیرات موبایل
•    آموزش نصب پکیج دیواری
•    آموزش تعمیرات پکیج دیواری
•    آموزش تعمیرات کولر گازی
•    آموزش تعمیرات لوازم خانگی
•    آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی
دوره‌های ذکر شده تنها بخشی از دوره‌های برگزار شده در این آموزشگاه می‌باشد. همانطور که اشاره شده این دوره‌ها بخشی از دوره‌های پرطرفدار در این آموزشگاه می‌باشد.


 
آشنایی با دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی برق
آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی برق دوره ای است که بسیاری از افراد تمایل دارند آن را سپری کرده و وارد بازار کار تعمیرات موبایل شوند. در واقع آموزش تعمیرات موبایل یکی از دوره‌هایی است که به راحتی می‌توان با گذراندن آن جذب بازار کار تعمیرات موبایل شد. ارزش و اهمیت این دوره به این دلیل است که امروزه تعداد گوشی‌های تلفن همراه موجود در جامعه از تعداد افراد بیشتر است، و با توجه به اینکه این قطعات عمر مفید کوتاهی دارند، در نتیجه خرابی و استهلاک جزئی از چرخه کاری آنهاست .پس می‌توان با شرکت در دوره تعمیر موبایل و فراگرفتن اصولی تعمیرات به راحتی جذب بازار کار شد.
آموزشگاه فنی برق دوره تعمیرات موبایل را به صورت کاملا تخصصی و در محیطی کاملا عملی زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص برگزار می‌نماید. کارآموزان با شرکت در این دوره آموزشی طریقه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل آیفون و اندروید در تمامی مدل‌ها از مدل‌های قدیمی تا جدیدترین مدل‌ها را فرا می‌گیرند. کارآموزان پس از پایان دوره آموزشی با مهارت و تخصصی که از طریق شرکت در این دوره آموزشی به دست آورده اند به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شده و به درآمدزایی بپردازند.

آشنایی با دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری فنی برق
آموزش تعمیرات پکیج دیواری دوره ای است که فارغ التحصیلان آن می‌توانند پس از گذراندن دوره مورد نظر به عنوان تعمیرکار پکیج وارد بازار کار حرفه ای شوند. دوره آموزش تعمیرات پکیج یک دوره تخصصی است که در آن به صورت علمی و تجربی صفر تا صد تعمیر پکیج‌های مختلف به دانش پذیران آموزش داده می‌شود، دانش پذیران پس از گذراندن دوره تعمیر پکیج می‌توانند به عنوان یک استادکار ماهر به صورت مجزا فعالیت کرده و یا اینکه در شرکت‌های مختلف استخدام شوند.
باید بگوییم آموزش تعمیرات پکیج در زمره دوره‌های پولساز و آینده دار قلمداد می‌شود. زیرا در ساختمان‌های امروزی به مسئله صرفه جویی در مصرف سوخت اهمیت زیادی داده می‌شود و در نتیجه استفاده از پکیج‌ها در ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی امروزی از جمله ملزومات است.
کارآموزان با شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری آموزشگاه فنی برق طریقه عیب یابی و تعمیر انواع برندهای پکیج دیواری مانند بوتان، ایران رادیاتور و غیره را فراگرفته و می‌توانند بدون استرس وارد بازار کار تعمیرات پکیج دیواری شده و به درآمدزایی بپردازند.



آشنایی با دوره تخصصی آموزش نصب پکیج دیواری فنی برق
آموزش نصب پکیج دیواری یکی از دوره‌هایی تخصصی است که در ایران توسط آموزشگاه فنی برق برگزار می‌شود. در دوره آموزش نصب پکیج دیواری فنی برق به دانش پذیران نصب انواع پکیج‌ها آموزش داده می‌شود، و در پایان این دوره به داوطلبان مدرک رسمی فنی حرفه ای آموزش داده می‌شود، و این افراد با استفاده از این مدرک می‌توانند به صورت شخصی و یا در قالب شرکت‌های تاسیساتی در زمینه نصب انواع پکیج فعالیت داشته باشند. در دوره نصب پکیج فنی برق به داوطلبان تمامی آموزش‌های علمی و عملی مربوط به نصب پکیج دیواری توسط اساتید با تجربه و متخصص داده می‌شود و آنها می‌توانند با گذراندن دوره فوق به توانایی یک استادکاری با تجربه و با سابقه برسند. همچنین در این دوره بروزترین شیوه‌های نصب پکیج که احتمالا استادکارهای تجربی از آنها بی اطلاع هستند، آموزش داده می‌شود.



معرفی دوره آموزش تعمیرات کولرگازی آموزشگاه فنی برق
آموزش تعمیرات کولر گازی یکی از دوره‌هایی است که با گذران و فراگیری آن می‌توان یک آینده شغلی روشن و پولساز را ایجاد کرد. امروزه محبوبیت کولرهای گازی نسبت به کولرهای آبی افزایش یافته و دلیل اصلی این موضوع حذف شدن شرایط نگهداری کولرهای آبی است. در واقع این کولرها علاوه بر داشتن بازدهی بیشتر دردسرهای کولرهای آبی را ندارند.
آموزش تعمیرات کولرگازی در آموزشگاه فنی برق دوره ای تخصصی است که با فراگیری آن می‌توان تا سالیان متمادی در بازار کار تعمیر کولرهای گازی فعالیت داشت. در واقع امروزه بازار تعمیر کولرهای گازی با خلاء تعمیرکار مواجه است و با گذراندن دوره تعمیر کولر گازی می‌توان به راحتی به این بازار کار ورود کرد.

آموزش تعمیرات کولرگازی دور ای است که سطح علمی آن و کیفیت آموزشی آن از اهمیت بالایی برخوردار است، و داوطلبان باید پس از انجام این دوره بتوانند توانایی تعمیر انواع کولرهای گازی بروز را داشته باشند. آموزشگاه فنی برق با در نظر موارد فوق این دوره آموزشی را در محیطی کاملا عملی و شبیه به محیط واقعی و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص برگزار می‌نماید. کارآموزان پس از شرکت در این دوره آموزشی به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شده و به تعمیر انواع برندهای کولر گازی بپردازند. همچنین در این دوره آموزشی مشاوره‌هایی برای چگونگی ورود به بازار کار و راه اندازی مغازه جهت تعمیر کولر گازی در اختیار کارآموزان عزیز قرار می‌گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های آموزشی فنی برق و اطلاع از قیمت‌ها و تخفیف‌های آن می‌توانید به وب سایت مجتمع فنی برق به آدرس اینترنتی www.fannibargh.com مراجعه کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید با شماره 02166121029 تماس گرفته و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.
آدرس آموزشگاه: تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول