به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۲۰۵۲۵

ساعي:سجادی بهترین انتخاب است

گروه ورزشي: قهرمان تکواندوي المپیک گفت: از آقای دکتر روحانی به خاطر اعتمادی که به بدنه مدیریتی ورزش و جوانان دارند تشکر می‌کنم و انصافا آقای سجادی از سرمایه های علمی و علمی ورزش ایران است.
ساعي:سجادی بهترین انتخاب است
هادي ساعي، قهرمان تکواندو المپیک با حمایت از انتخاب دکتر سید نصرالله سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان افزود: در چند دوره ای که در بازیهای المپیک و بازیهای آسیایی شرکت داشتم مدیریت ایشان به عنوان سرپرست کاروان بسیار کارآمد و خوب بود و تجربه بالایی دارند و تصور می‌کنم بهترین گزینه ای بوده که ما داشتیم و امیدوارم با رای نمایندگان مردم وزارت ورزش و جوانان از این بلاتکلیفی نجات پیدا کند.

قهرمان المپیک در مورد سپردن مدیریت های کلان به ورزشی‌ها گفت: این موضوع آرزوی دیرینه همه ما بوده است و خوشحالم ورزش به حق خودش کم کم نزدیک می‌شود و بازهم امیدوارم نمایندگان مردم در مجلس با رای اعتماد خود به دکتر سجادی این فرصت تاریخی را نصیب ورزش و جوانان ایران کنند و این انتخاب منشا خیر و برکت برای کشور شود.

ساعی در مورد تاخیر در انتخاب و معرفی وزیر ورزش و جوانان و بلاتکلیفی این وزارتخانه با وجود گذشت صد روز از تشکیل دولت یازدهم گفت: سال مهمی را در پیش رو داریم جام جهانی فوتبال، بازیهای آسیایی و حتی بازیهای المپیک برزیل که از الان باید برای آن کار کرد و برای همین باید زودتر تکلیف این وزارتخانه معلوم شود. وی ادامه داد: اینکه آخرین وزیر کابینه آقای روحانی وزیر ورزش و جوانان است صورت خوبی ندارد و فکر می‌کنم این وضع بر روحیه جوانان و ورزشکاران که سرمایه های کشور هستند تاثیر بدی بگذارد و آنها را ناامید کند.

ساعی گفت: با توجه به سابقه ای خوب مدیریتی که سجادی در آموزش و پروش داشته است و یکی از مهمترین حلقه های مفقوده ورزش ایران همین بحث آموزش و پرورش است، عقب ماندگی های زیادی در این مورد داریم و مطمئن هستم با حضور آقای سجادی تا حد زیادی جبران می‌شود.
مرجع : ايسنا