کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خط قرمز نقی معمولی چیست؟

5 فروردين 1399 ساعت 11:48

گروه فرهنگی: شب گذشته برنامه دورهمی میزبان محمد بحرانی بود و در پایتخت ۶، نقی معمولی یادی از تصادف‌ها و اتفاقات اردوهای دانش‌آموزی کرد. در عصر جدید هم آریا عظیمی‌نژاد یکی از داوران برنامه، همراه با مهمان این قسمت با دستگاه تایپ موسیقی نواخت.


دیشب (دوشنبه چهارم فروردین) برنامه دورهمی میزبان محمد بحرانی بود که شوخ‌طبعی‌های خاص خودش را داشت. در پایتخت ۶، نقی معمولی یادی از تصادف‌ها و اتفاقات اردوهای دانش‌آموزی کرد. در عصر جدید هم آریا عظیمی‌نژاد یکی از داوران برنامه، همراه با مهمان این قسمت با دستگاه تایپ موسیقی نواخت و احسان علیخانی خاطره بامزه‌ای از دوره کودکی و مادرش تعریف کرد.در قسمت چهارم سریال پایتخت ۶ که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، نقی معمولی با بازی محسن تنابنده در دیالوگی با همسرش هما (ریما رامین‌فر) درباره اردو رفتن دختران‌شان بحث کردند. نقی که از فرستادن بچه‌ها به اردوی دانش‌آموزی توسط همسرش عصبانی شده بود کنایه‌ای به تصادف‌ها و اتفاقات ناگوار در اردوهای دانش‌آموزی طی سال‌های اخیر داشت و خطاب به او گفت: «بچه‌های من رو فرستادین اردو؟ آن هم وقتی در اردوها آنقدر تصادف می‌شود. این بچه‌ها خط قرمز من‌ان نباید می‌فرستادی‌شان اردو..در بخشی دیگر از این قسمت سریال هم کنایه‌ای به دولت زده شد؛ در سکانسی که دیدار مردمی یکی از نماینده‌های مجلس بود، کسی از نماینده پرسید: «یارانه ما را کی قطع کرد؟» که فرد دیگری در پاسخ او گفت: «اداره قطع»!

برنامه «عصر جدید» هم میزبان فردی بود که با استفاده از دستگاه تایپ، موسیقی اجرا می‌کرد. که آریا عظیمی‌نژاد یکی از داوران برنامه پس از اجرای او،‌ همراهش شد و آهنگی آبادانی را با دستگاه تایپ نواخت..»
در همین برنامه احسان علیخانی خاطره‌ای بامزه از مادرش تعریف کرد و گفت: «مادرم در کودکی مجموع غذاهای طول هفته را نگه می‌داشت حتی جایی قایم می‌کرد که عقل جن هم به آن نمی‌رسید. بعد جمعه‌ها آنها را باهم قاطی می‌کرد و اسم عجیبی رویش می‌گذاشت! بابا به شعور بچه‌ات توهین می‌کنی! لوبیاهای لوبیاپلو این بغل و گوشت فسنجان هم معلوم است!»امین حیایی هم با تائید حرف‌های علیخانی گفت: «روزهایی که زرشک‌پلو با مرغ داشتیم شبش زرشک‌پلو با تخم‌مرغ می‌شد!»

برنامه دورهمی هم میزبان محمد بحرانی بود. بحرانی درباره صداپیشگی شخصیت «ببعی» در برنامه کلاه‌قرمزی گفت به من گفته بودند این شخصیت دیالوگ ندارد هرجا حرف کم‌ آوردی یک «بع» بگو! او همچنین در پاسخ سوال مهران مدیری که گفت «اوقات فراغت چه می‌کنی؟» گفت: «می‌خوابم.» و در پاسخ سوال بعدی که «چند ساعت می‌خوابی؟» گفت: تا اونجایی که دیگه درد بگیره! و در جواب اینکه «کی بیدار می‌شی صبح‌ها؟» هم گفت: «اگر کار نداشته باشم، هیچ‌وقت!»مدیری در بخش پایانی برنامه دورهمی گفت: عاشق هرکاری می‌کند تا توجه معشوق را به خود معطوف کند. اکنون کرونا کاری کرده که مسئولین توجهشان به مردم جلب شده است. مسئولان می‌گویند جان مادرت در خانه بمان ولی مردم نمی‌روند. حتی گفتند چند ماه قسط بانکی هم ندهید ولی باز مردم در خانه نمانده و می‌گویند تازه اتفاقی افتاده که مسئولین به ما توجه کردند.


کد مطلب: 206433

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/206433/خط-قرمز-نقی-معمولی-چیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir