به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۲۰۷۴۷۹

صحبت‌های علیرضا حقیقی درباره گلری بهتاش

گروه ورزشی: دروازه‌بان محبوب نساجی نیز در سکانسی در سریال پایتخت حضور داشت تا سوژه گفتگو درباره این موضوع باشد.
صحبت‌های علیرضا حقیقی درباره گلری بهتاش
به گزارش ورزش سه، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان باتجربه که سابقه حضور در جام جهانی و جام ملت‌ها و همچنین حضور چند ساله در فوتبال اروپا را در کارنامه دارد، بعد از پیوستن به نساجی که همراه با نمایش موفق او بوده، شب گذشته در سکانسی از سریال پایتخت حضور داشته باشد. او که پیش از این و بعد از نمایش در جام جهانی مورد توجه دنیای هنر و بازیگری قرار گرفته بود و حتی زمزمه بازی در چند خارجی نیز از او شنیده می‎شد، از هدفش برای آینده و شاید یک رقابت جدی در این عرصه نیز صحبت کرده است.حقیقی در ابتدای صحبت‌هایش درباره شرایط کنونی جامعه با توجه به شیوع ویروس کرونا می‌گوید: متاسفانه اوضاع چندان جالب نیست، اما همگی ما وظیفه داریم از کادر درمان و پرستاران و دکتر‌هایی که کمک می‌کنند تشکر و قدردانی کنیم، اما خیلی از ما این مسائل را رعایت نمی‌کنیم. واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم و شاید مثالی که همیشه می‌گفتند که ببنید با کیا شدیم هشتاد و پنج میلیون نفر، اینجا صدق می‌کند. بعضی‌ها نه فکر خودشان، خانواده و هیچکس نیستند. احساس می‌کنم همانند روز‌های عادی که برخی فقط به فکر جیب و پست و منفعت خودش است الان هم اینجوری پیش می‌رود و مسلما، اما الان دودش تنها به چشم خودش نمی‌رود و همه را با مشکل مواجه می‌کند. باید همه رعایت کنیم تا این ماجرا ختم به خیر و تمام شود.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس و تیم ملی درباره شیوه پر کردن اوقات فراغت خود در شرایط قرنطینه گفت: خوشبختانه در خانه جیم دارم و خودم را آماده می‌کنم. باید بدن را آماده نگه داشت چرا که هر آن امکان دارد بخواهند بازی‌ها را شروع کنند و باید آماده این رقابت باشیم. از نظر سرگرمی هم در بیشتر اوقات فراغت کتاب می‌خوانم و زبان خودم را تقویت می‌کنم. البته از نظر زبان انگلیسی خوب و مسلط هستم و زبان دیگری را در حال یادگیری هستم. فیلم و تمرین و پلی استیشن بازی می‌کنم و اینچنین روز‌ها را می‌گذرانم. برای هر کدام وقت می‌گذارم تا زمان پر شود. این موضوع قرنطینه فقط مختص ایرانی‌ها نیست و کل دنیا با آن درگیر است.حقیقی در واکنش به اینکه شب گذشته در بخشی از سریال پایتخت حضور داشته اینطور توضیح داد: پایتخت سریال خوب و محبوبی است. چند سالی است که شب‌های عید را برای مردم خاطره ساز کرد و من هم نگاه می‌کنم. من که بازی خاصی نکردم و در مسیر حرکت به سمت استادیوم بودیم و آقای بهرام افشاری کنار من نشست و دوربین هم روبروی ما بود و صحنه‌ای را گرفت. برای خودم هم جای خوشحالی است که در این صحنه از این سریال محبوب حضور داشته باشم. از طرف دیگری هم محسن تنابنده دوست قدیمی خودم است و چندین بار با هم صحبت کردیم.

گلر نساجی در خصوص اینکه بهرام افشاری که نقش بهتاش فریبا را در این سریال بازی می‌کند قرار است برابر پرسپولیس جانشین او شود و با پیراهن نساجی مقابل شاگردان کالدرون قرار گیرد، و این سوال که آیا او گلر مطمئن و خوبی است گفت: از بهتاش فریبا گلر در می‌آید و استیل خوبی دارد برای دروازه بانی دارد! حالا بهتر است در ادامه این سریال و نمایش او را برابر پرسپولیس ببینید و من توضیح بیشتری ندهم قطعا بهتر است.حقیقی درباره اینکه آیا با توجه به پیشنهادات گذشته و همچنین فیزیک و چهره‌ای که دارد، قصد حضور در دنیای هنر و بازیگری را ندارد گفت: من فوتبالیست هستم و تمام تمرکزم روی فوتبال است. شاید هر کس جای من بود مسیر زندگی اش عوض می‌شد. نمی‌خواهم بحث را باز کنم. من الان هم فیلمی بازی نکردم و آقای تنابنده و همچنین آقای مقدم به عنوان کارگردان لطف داشتند. چون قصه به این شکل بود که به سمت بازی کردن بهتاش می‌رفت ما هم حضور داشتیم، اما گویا تبعات و بازخورد خیلی داشته. من در هر صورت تمرکزم روی فوتبال است و اهدافی که دارم هستم. چرا که نه، اما سینما و فیلم بازی کردن هم دنیای دیگری است و من سعی کردم آدم تک بعدی نباشم و چرا که نه. آدم یک بار زنده است و به شخصه دوست دارم که این تجربه را هم شاید در آینده داشته باشم. من، اما باز هم می‌گویم که فوتبالیست هستم و تمرکزم روی این موضوع است و شاید همانطور که الان بهتاش فریبا آمده و رقیب ما در دروازه بانی شده، شاید فردا هم ما در سینما و فیلم بازی کردن رقیب شدیم و یک چالش جدید داشتیم.

 وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره سریال پایتخت به تمجید از حرکت تنابنده پرداخت و از اینکه تیم محبوب نساجی را مورد توجه قرار داده، تشکر کرد: در موضوع سریال پایتخت به موضوع دیگری که باید اشاره کنم که محسن تنابنده لطف بزرگی به مردم مازندران، هواداران نساجی و تیم نساجی کرد. این سریال پایتخت یک فیلم ماندگار و خاطره انگیز خواهد بود و اینکه در بخشی در آن به تیم نساجی به عنوان یک بخش بزرگ از ریشه مردم مازندران توجه شده، یک اتفاق خوب خواهد بود. خیلی خوشحالم که برخلاف خیلی از مسائل که برخی به دنبال سود بردن از برند استقلال و پرسپولیس برای شکل دهی محبوبیت هستند، محسن تنابنده و تیمش به این باور خوب رسیدند که باید در کنار ساخت یک فیلم ماندنی به بحث تیم نساجی که ریشه در همه چیز مردم مازندران دارد توجه کند. الان که همه در خانه هستند و این فیلم را با شدت بیشتری نسبت به سابق در روز‌های قرنطینه می‌بینند، یک خاطره ماندگار برای تیم نساجی خواهد بود.
 
حقیقی در پایان صحبت‌هایش بار دیگر با تشکر از جامعه پزشکی از مردم خواست تا این موضوع را جدی بگیرند و باعث پایان زنجیره شیوع کرونا شوند: مطمئنا دلمان برای فوتبال تنگ شده است. امیدوارم هر چه زودتر به فوتبال برگردیم. بیماری کرونا یک موضوعی داشت این بود که باعث شد تا قدر دارایی‌های خود را بدانیم. فوتبال و شور و هیجان آن یک بخش از دارایی ما بود که در کنار سرگرمی بخش بزرگی از زندگی ما را به خود اختصاص داده بود و اکنون که این پازل ارزشمند را گم کرده‌ایم بیشتر قدر آن را می‌دانیم. امیدوارم و از صمیم قلب آرزو می‌کنم کسانی که مبتلا شده اند زودتر سلامتی خود را به دست بیاورند و مهمتر از همه هم تشکر خالص و ویژه خودم را از پرستاران و دکتر‌ها که شبانه روز در این وضعیت زحمت می‌کشند داشته باشم.
برچسب ها: علیرضا حقیقی