به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۲۰۷۷۵

نماد افراط‌گرايي دوباره به شاخه‌اي ديگر پريد!

گروه سياسي: حسين شريعتمداري كه ديروز موفقيت مذاكرات اتمي را سراب و توهم اعلام كرد؛ امروز و پس از رسيدن اين خبر كه توافقي حاصل نيامده، اصلاح‌طلبان را مقصر معرفي كرد!!
نماد افراط‌گرايي دوباره به شاخه‌اي ديگر پريد!
سرپرست کیهان در گفتگو با فارس گفت: مدعیان اصلاحات با سیاه نمایی درباره شرایط اقتصادی کشور و ذوق زدگی همراه با ابراز اعتماد نسبت به آمریکا، تیم هسته ای کشورمان را در موقعیت «نیاز» و دشمن را در موضع «ناز» قرار دادند. شریعتمداری بدون اشاره به حتي يك مورد از ادعاي كذب خود عليه اصلاح‌طلبان كه سالهاست خارج از قدرت هستند و اغلب سران احزابشان همچنان در زندان به سر مي‌برند، افزود: آنها می‌دانستند که مذاکره ترجمان دیگری از از معامله و بده بستان است و هیچ عاقلی متاع خود را بی ارزش و دست خود را برای دادو ستد خالی معرفی نمی کند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: بنابراین نمی توان اقدامات اخیر اصلاح طلبان را فقط یک اشتباه تلقی کرده و از کنار آن به سادگی عبور کرد. مخصوصاً آنکه این جماعت سابقه خیانت در فتنه 88 را نیز در کارنامه خود دارند. وی افزود: از این روی، مراقبت آقای روحانی و تیم هسته ای کشورمان نسبت به حرکت مرموز مدعیان اصلاحات که ناکامی دولت کنونی نقطه نهایی آن است، ضروری است.

او البته در باره همسويي خود و ديگر تندروهاي داخلي با مواضع بنيامين نتانياهو هيچ سخني نگفت و با كلي گويي فوق نشان داد استاد از اين شاخه به آن شاخه پريدن و سفسطه است و عملا هيچ حرف ديگري جز اتهام زني از نوع جرج سورسي!! و كاسبي از لفظ فتنه براي بيان ندارد!