به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۲۰۸۹۶۲

خداداد: فاجعه کرونا در راه است

خداداد: فاجعه کرونا در راه است
گروه ورزشی: پیشکسوت قوتبال ایران گفت: با این وضعیت لیگ نوزدهم را تعطیل‌شده می‌بینم و مسئولان فوتبال بر خلاف میل باطنی مجبورند لیگ را تعطیل کنند یا اگر می‌توانند در تابستان برگزار کنند.
گفتگوی خبر ورزشی رابا خداد عزیزی در ادامه می خوانید:
فقط یک جا رفته‌ام
از زمانی که بحث کرونا به میان آمده همراه با خانواده در خانه مانده‌ام و فقط هر روز ساعت ده صبح به خانه پدرم رفته، یک ساعت مانده و دوباره به خانه‌ام برگشته‌ام، اما صبح شنبه که داشتم به خانه پدر می‌رفتم شوکه شدم، چون خیابان‌ها پر آدم و ماشین بود. بحران بی‌پولی مردم بزرگ‌تر از بحران کروناست. کسی که نیاز مالی نداشته باشد جانش را به خطر نمی‌اندازد؛ مثلاً کسی که با ماشین کار می‌کند تا پول دربیاورد الان از کجا پول بیاورد که برای خانه اش نان و پنیر بخرد؟ دست دولت هم که خیلی باز نیست تا بگوید دو ماه بنشینید خانه تان، نفری یک میلیون تومان بلاعوض به تک‌تک مردم می‌دهیم. مشکلات اقتصادی به دولت هم فشار آورده، چون می‌بینم می‌گویند یک میلیون وام کم‌بهره می‌دهیم.
مردم مراعت نکنند فاجعه در راه است
با این جمعیتی که شنبه در خیابان دیدم و به نظرم در روزهای آینده هم می‌بینم فاجعه در راه است. در رسانه‌ها هم عکس مردم داخل اتوبوس و مترو نشان می‌دهد همه در نیم متری هم قرار دارند و احتمال شیوع ویروس خیلی بالا رفته است. به نظرم نباید اعلام می‌کردند بیماری تحت کنترل درآمده است، چون ترس مردم ریخت و فکر می‌کنند هر کس ویروس دارد روی تخت بیمارستان است. حالا یکسری مجبورند از خانه خارج شوند، اما یکسری هم آمده بودند دوری بزنند تا هوایی به سر و صورتشان بخورد.
ماسک هست موبایل بد آنتن می‌دهد
در مشهد ماسک موجود است در واقع همسرم از داروخانه به راحتی ماسک خریده، اما آنتن‌دهی موبایل ضعیف است و پنج دقیقه که با موبایل صحبت می‌کنم سه، چهار مرتبه در جریان همان پنج دقیقه تماس قطع می‌شود. چیزی که برایم عجیب است افزایش نرخ دلار در هفته‌هایی است که اساساً امکان سفر خارجی برای مردم وجود ندارد و جای اینکه نرخ دلار کاهش پیدا کند، افزایش پیدا کرده است. البته از این اتفاقات عجیب قبلاً هم دیده‌ام؛ روزی که قیمت بنزین سه برابر شد قیمت خودروها بالا رفت!
لیگ را تعطیل شده می‌دانم
با میزان مشارکت هموطنان در طرح شیوع ویروس کرونا بعید به نظر می‌رسد تا تابستان از شر ویروس خلاص شویم مگر اینکه قرنطینه سراسری به شرط تأمین مایحتاج مردم اعلام شود. با این وضعیت لیگ نوزدهم را تعطیل شده می‌بینم و مسئولان فوتبال بر خلاف میل باطنی مجبورند لیگ را تعطیل کنند یا اگر می‌توانند در تابستان برگزار کنند؛ شاید هم بتوانند با یک تصمیم شجاعانه تکلیف خود، باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان را یکسره کنند.